יום שבת, 7 באוקטובר 2017

מהפכה ריחנית בעולם הכביסה - כדוריות הבישום של לנור.

תסכימו איתי שאין כמו הריח של הגשם הראשון שנוגע באדמה, אפילו שאני לא נימנית על אוהבי החורף והגשמים, אבל יש ריחות שאני מאוד אוהבת,
כמו גם ריח של כביסה בשילוב של משבי רוחות הסתיו יוצרים אצלי רצון לנשום ולהנות מהריח הנפלא, אבל לא כל תכשירי הכביסה מותירים שובל של בושם נעים ומרענן, שלא לדבר על כמה ימים אחרי.
 מי לא היה רוצה ללבוש בגד ולהשאיר שובל ריח נעים, גם בלי לשים בושם ?!

תכירו את כדוריות הבושם העוצמתיות לכביסה של לנור, כדוריות קטנות ונוחות לשימוש , מספיק כמות מועטה בשביל לקבל ריח נפלא,רק להוסיף לכביסה (ישירות אל תוך התוף) ונהנים מריח נפלא שנשאר גם לאחר שהכביסה יבשה לאורך זמן.


כדוריות הבושם מתנהגות בדיוק כמו פתיתי הסבון שמאוד חזרו לאופנה,
הם לא מותירות כתמים או שאריות והן גם לא מלכלכות את הבגד, התוף , התא, הן מתמוססות לחלוטין, אמנם הן קטנות ויש להרחיק מילדים , למרות שהסגירה קשה לפתיחה אז אין דאגה שהם יצליחו.

הן בקלות יכולות להחליף את מרככי הכביסה , הן מגיעות ב-2 ריחות הכחול בניחוח מרענן (אותו ניסיתי) והשני הניחוח היוקרתי שצבעו זהב.

מעכשיו ששואלים אותי איזה בושם שמת , אני עונה את כדוריות הבישום של לנור.



מחיר ההשקה שלו 15.90 ל-180 ג' וניתן להשיג אותם ברשתות השיווק.



תא המרכך זה התא האמצעי ותמיד נשאר לי שובל של חומר....

תגובה 1:

  1. אני ובעלי לשעבר נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריוני. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא יכלה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה עשתה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-Gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר / WhatsApp שלו:(+22958359273)

    השבמחק