יום שישי, 15 בספטמבר 2017

הספר געגועים לאמא מאת סיגל רוזן


איך הייתי רוצה להיות קנגרו , אני תמיד חוזרת ואומרת.

כן, הייתי רוצה לקחת את הילדים שלי לכל מקום אפילו לעבודה, החיים שלנו 
הם מירוץ , אנחנו כמעט רוב היום בעבודה , שלפעמים דיי תובענית ויש כאלו שאפילו 
מצריכות נסיעות והיעדרות של יותר מ 10 שעות ביום.
כשהילדים שלנו קטנים (תינוקות)קשה לנו לשאת את העובדה שאנחנו כ"כ רחוקים מהם, אבל כשהם גדלים,
זה נעשה להם קשה פי כמה.

הנסיכה שלי בת 11  ואין יום שהיא לא אומרת לי 
" אמא, איך הייתי רוצה לבוא מבית הספר ולראות אותך מחכה לנו".
ואז אני מוצאת את עצמי כל פעם מחדש מסבירה , שאני נוסעת
כדי שנוכל להתקיים.

בספר המקסים געגועים לאמא, מסופר על ילדה מקסימה שאמא שלה טסה לחו"ל לעניני עבודה , בספר מתואר כיצד מתמודדת הקטנה עם המציאות של געגועים עזים לאמא שלה, בעזרת אביה שתומך ובעזרתו של "אישקטן" (דמות דמיונית) מצליחה הילדה לעמוד באתגר.
גם האמא דאגה לשמח את הקטנה במשך 3 ימי ההיעדרות באמצעות תיבת עץ קטנה ובה 3 מתנות עם מתנות ערכיות בצירוף מכתב אישי (מזכיר לי את הסרט המקסים נ.ב אוהב אותך -מי שלא ראה שיראה, חובה!).


הספר ניכתב בצורה כ"כ מרגשת ונכונה , הסופרת מציגה את דילמת פיתוח הקריירה שהרבה אמהות נוטות לוותר עליה בגלל הורות.
בספר האם היא הקרייריסטית בעוד שהאבא מטפל ודואג לילדה,
מסר של שותפות והדדיות .


גם ציורי הספר עוזרים להעברת התחושות והרגשות.
הספר מתאים מגיל 5 עד גיל 11.
אין כמו אמא!!!


ניתן לרכוש ברשתות הספרים או בחנות המקוונת אוריון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה