בשנים האחרונות היה מי שהספיד את דואר ישראל,
הצבי שהיה סימן ההיכר התחלף בעיני אנשים שמאסו באיטיות הדואר , בצב,
אבל..........
עידן של שחר חדש מפציע הודות למרכז הסחר המקוון החדש של רשות הדואר כמובן.
הצבי שהיה סימן ההיכר התחלף בעיני אנשים שמאסו באיטיות הדואר , בצב,
אבל..........
עידן של שחר חדש מפציע הודות למרכז הסחר המקוון החדש של רשות הדואר כמובן.
רכישת מוצרים דרך אתרי אינטרנט הפכו להיות חלק בילתי נפרד בצרכנות,
למעשה היום , מאוד קשה לתאר מה עשינו לפני כל המהפכה הזו?!
ואיך היו חיינו לולא המהפכה הזו?!
ואיך היו חיינו לולא המהפכה הזו?!
נוב' מכונה גם כחודש בום,
יום הרווקים הסיני, שופינג IL ובלייק פריידי , הם חלק הארי בכל מה שנקרא צרכנות מקוונת, הם הפיק הגדול והמסה העיקרית.
כל אלה מהווים אתגר התמודדות עם מסה של חבילות מחו"ל ,מנהל תפעול רשות הדואר מציין כי:"הצפי מוערך ביותר מ-7 מיליון חבילות לעומת 3 מיליון חבילות בחודש רגיל".
מי שאחראי על חלק חשוב בחווית הקניות שלנו זה דואר ישראל,
שספג בשנים האחרונות המון ביקורות ומהלומות,
אבל בדואר ישראל חושבים בגדול ,גם במימדי האחסון וגם בדרכי הטיפול,
כחלק משיפור חווית הקנייה נעשו צעדים עיקריים לשיפור השירות,
לפני מספר חודשים הושק מרכז הסחר המקוון לחבילות במודיעין,
מרכז שמשתרע על שטח של כ-18 דונם ,
הטכנולוגיה המתקדמת שהוצבה במקום הופכת אותו
לאחד המתחמים המתקדמים בתחומו בעולם,
המיכשור הטכנולוגי במתחם מקצר ומייעל את תהליך המיון של כל החבילות
המתקבלות , הוא מחליף את שיטת המיון הידנית שהיתה נהוגה עד כה,
מה שאומר פחות "נגיעות" ידיים בחבילה,
גם השיקוף הבטחוני שהיה נעשה בבן גוריון נעשה במתחם,
מה שמקצר את מסירת המוצר לצרכן,
מ-5-7 ימים בממוצע לכ-48 שעות.
בחמישי האחרון ביקרתי שם ,בתוך אולם ענק פועלים במרץ בסימביוזה מטורפת, עובדים וחבילות,
על גבי המסוע מונחים החבילות שלפני רגע נחתו ומשם דרך שיקוף בטחוני עוברים החבילות כמו לידת תינוק , עד לקבלת מדבקת המיון ושליחת החבילה לייעדה, גם הודעה על הגעת הדואר שודרגה למסרון ,
נקודות המסירה התפשטו וגדלו לכ-1,100 נקו' הפרוסות בכל הארץ,
מעקב חבילות בכל רגע נתון,
אלה רק חלק ממערך השיפור של רשות הדואר,
שמשיבה לאט ובביטחה את אמון הציבור.
קיבלתם הודעה על דואר רשום ? אל תמתינו בתור, הזמינו עוד היום תור
באתר ובאפליקצייה של דואר ישראל .
עכשיו נשאר לכם להחליט מה לקנות בבלייק פריידי הקרוב!!!!
עם הפנים למחר, דואר ישראל.
מי שאחראי על חלק חשוב בחווית הקניות שלנו זה דואר ישראל,
שספג בשנים האחרונות המון ביקורות ומהלומות,
אבל בדואר ישראל חושבים בגדול ,גם במימדי האחסון וגם בדרכי הטיפול,
כחלק משיפור חווית הקנייה נעשו צעדים עיקריים לשיפור השירות,
לפני מספר חודשים הושק מרכז הסחר המקוון לחבילות במודיעין,
מרכז שמשתרע על שטח של כ-18 דונם ,
הטכנולוגיה המתקדמת שהוצבה במקום הופכת אותו
לאחד המתחמים המתקדמים בתחומו בעולם,
המיכשור הטכנולוגי במתחם מקצר ומייעל את תהליך המיון של כל החבילות
המתקבלות , הוא מחליף את שיטת המיון הידנית שהיתה נהוגה עד כה,
מה שאומר פחות "נגיעות" ידיים בחבילה,
גם השיקוף הבטחוני שהיה נעשה בבן גוריון נעשה במתחם,
מה שמקצר את מסירת המוצר לצרכן,
מ-5-7 ימים בממוצע לכ-48 שעות.
בחמישי האחרון ביקרתי שם ,בתוך אולם ענק פועלים במרץ בסימביוזה מטורפת, עובדים וחבילות,
על גבי המסוע מונחים החבילות שלפני רגע נחתו ומשם דרך שיקוף בטחוני עוברים החבילות כמו לידת תינוק , עד לקבלת מדבקת המיון ושליחת החבילה לייעדה, גם הודעה על הגעת הדואר שודרגה למסרון ,
נקודות המסירה התפשטו וגדלו לכ-1,100 נקו' הפרוסות בכל הארץ,
מעקב חבילות בכל רגע נתון,
אלה רק חלק ממערך השיפור של רשות הדואר,
שמשיבה לאט ובביטחה את אמון הציבור.
קיבלתם הודעה על דואר רשום ? אל תמתינו בתור, הזמינו עוד היום תור
באתר ובאפליקצייה של דואר ישראל .
עכשיו נשאר לכם להחליט מה לקנות בבלייק פריידי הקרוב!!!!
עם הפנים למחר, דואר ישראל.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה