יום שבת, 6 בינואר 2018

ניוטרגינה מטפלת ביובש שמביא איתו החורף.

מסתבר שיש עוד מישהו שבדיוק כמוני לא אוהב את הקור והרוחות של החורף, העור שלנו.

מזג האויר הקר , הרוחות, אחוזי לחות נמוכים וחימום מלאכותי , פוגעים בעור שלנו ומייבשים אותו ,העור מאבד את גמישותו וחיונותו , לפעמים זה מגיע לידי החמרה ונוצרים סדקים מדממים וכואבים.

אז מה עושים כדי להחזיר לעור את החיוניות שלו גם בחודשי החורף ובכלל בכל שינויי מזג אויר קיצוניים? אני כבר מזמן מצאתי פתרון יעיל , מוצרים יעילים שמשיבים לעור שלנו את החיות שלו , ניוטרגינה, ועכשיו לניוטרג'ינה סדרת מוצרים בעלי לחות מיידית שנשארת לאורך זמן.



בסדרה: תחליב גוף מועשר לעור יבש רגיש ומגורה, ללא בישום .
התחליב חודר את שכבת האפידרמיס (שכבת העור החיצונית) ומגיע לשכבות העור העמוקות ש"דורשות" יותר לחות, לאחר מריחה ראשונית ניתן להרגיש בגמישות העור, העור היבש "שותה" במהירות את התחליב ו"מרווה" את צמאונו ע"י בליעת כל התחליב , העור נותר חלק, גמיש , נעים למגע  ללא שמנוניות .
מומלץ להשתמש על בסיס יום יומי בבוקר ובערב (לאחר מקלחת).

מחיר מומלץ לצרכן- 44.60 ש"ח ל-400 מ"ל .

קרם ידיים מרוכז , מבושם-

כפות הידיים שלנו עמלות בכל מזג אויר , הן חשופות לקור ולמים , השילוב של קור , מים חימום מלאכותי גורם לסדקים , חשוב להגן על עור הידיים עם לחות שנשארת לאורך זמן, קרם הידיים של ניוטרגי'נה (מספיק לשים מעט ממנו) מעניק לידיים רכות .




מחיר מומלץ -35.30 ל-50 מ"ל.

והאחרון שהוא בעצם הראשון להיפגע בחילופי עונות והאיבר הכי שכיח , אלו השפתיים שלנו , תחושת היובש "מחייבת" אותנו באופן רפלקסי להרטיב אותן בעזרת הלשון שלנו , אך הרוק גורם בעצם לפעולה הפוכה, הוא מייבש אותם, לכן מומלץ להימרח בתכשיר לחות לשפתיים, שפתון הלחות של ניוטרגינה מכיל גם מקדם הגנה spf20 , הקרם ניספג ואינו שמנוני, התחושה נעימה , השפתיים הופכות להיות ללא סימני יובש ונראות בריאות יותר.

מחיר מומלץ-25.20 ש"ח .







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה