יום חמישי, 19 באפריל 2018

עצמאות אישית-(In) depend (ence Day)

יום העצמאות זהו יום שבו אנחנו מציינים את עצמאותנו כעם, אבל יש גם את היום שבו הכרתי תחבושות היגיניות שתרמו לעצמאות הפרטית שלי ואני לא מדברת על התחבושות שמשמשות אותי בימי המחזור, אני מדברת על הימים שבהם אני קצת חולה ויש נשים שבשבילם הם פשוט הצלה, כי בשבילי בימים שאני חולה ,אז לעשות אפצי לצחוק צחוק מתגלגל, להשתעל כשאני מקוררת, 
פעולות שלכאורה נראות פשוטות לגמרי , מצריכות ממני עצירה מוחלטת ורגל מסוכלת, כן אני מודה, מאז הלידות אני "סובלת" מבריחת שתן קלה 
ומסתבר שכמוני יש לא מעט נשים, אז מה עושים? 

אז יש כמה דרכים לטיפול בבעיה , אבל תלוי באיזו דרגה הבעיה,
כי תופעת בריחת השתן קיימת , מוכרת וניתן לטפל ואף למגר אותה,
דרכי הטיפול המומלצים לפני שפונים לניתוח הם חיזוק אגן הירכיים ,
באמצעות ספורט ייחודי , או לכווץ ולשחרר בזמן מתן שתן.


אבל כמו בכל דבר בחיים ובעיקר בספורט יש להתמיד כדי לקבל תוצאות, 
אז עד שאני אראה תוצאות אני משתמשת בתחבושות שנותנות לי עצמאות.
הן נוחות ולא מורגשות , הן סופגות , הן נצמדות בקלות ממש דומות מאוד לתחבושות המחזור , אבל הן סופגות יותר .


חג עצמאות שמח 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה