יום שבת, 26 בינואר 2019

ככה מנצחים את נשירת השיער -היירמקס

יש הרבה בעיות בעולם שקצת "כבד" וקשה לתקן , אבל יש בעיות שכיחות 
שלשמחתי קל יותר למצוא להם פתרון, אחת מהן זוהי נשירת שיער , דלילות ואפילו התקרחות, הסיבות יכולות להיות רבות כגון: שינויים הורמונלים , לחץ נפשי, תזונה לא נכונה ובעיקר גנטיקה, אלו הסיבות העיקריות לדלילות השיער.

שיער דליל והתקרחות זה נחמד במקומות מסויימים אבל על הראש היינו רוצים שרעמת השיער תשאר לאורך הרבה זמן .
כשרוצים לציין שיער , תמיד מוסיפים שיער בריא ויפה , מה שאומר ששיער דליל הוא פחות בריא וכפועל יוצא מכך גם פחות יפה.




השוק מוצף בפתרונות החל מכדורים עם תופעות לוואי שונות ועד לפתרון פולשני כהשתלה , פתרונות שאולי נתנו מענה לאחד אבל לא כולנו דומים ולא על כולנו זה תופס, אז יש פתרון חדש , שהוא בגדר פטנט עולמי ,מוכח ואפילו ביתי .
אחרי הצלחה עולמית ב-170 מדינות ומכירה של למעלה ממיליון יחידות , הוא מגיע גם אלינו , מכשיר מהפכני , ה" היירמקס אולטימה 12" , שמטפל בבעיית המאה שממנה סובלים נשים וגברים, ההתקרחות ודלילות השיער.




הכל באמצעות טיפול של שלוש עד ארבע פעמים בשבוע לא יותר מכמה ד'- 8 דקות , פעולת המכשיר דומה לתהליך הפוטוסינתזה של הצמחים , בה אנרגיית האור , שמקורה בקרן לייזר ברמה נמוכה , חודרת לסיב השיערה ומזינה אותה בצורה ישירה ואופטימלית , המכשיר מעודד זרימה של חמצן באמצעות "התעמלות " לקרקפת , הודות לעיצוב המכשיר , שבנוי כמברשת שיער בעלת שיניים המיועדות לרווח את השיער ובכך לאפשר לקרן הלייזר הבוקעת ממנו לבוא במגע עם הקרקפת ולעודד את זרימת הדם , התידשות וחיזוק זקיקי השיער.
  הטיפול אינו פולשני, ללא תופעות לוואי ומוכח מחקרית. עיצובו של המכשיר זכה ב-5 פרסי עיצוב בינלאומיים יוקרתיים. המחיר: 1,790 ש"ח (במקום 2,200 ₪).






להשיג ב- מכשיר טיפול בנשירת שיער – היירמקס ובטלפון 077-50-50-300




תגובה 1:

  1. גם אני קניתי כזה מכשיר לעצמי בארה"ב לפני כמה שנים - מדהים ומומלץ

    השבמחק