יום שבת, 10 באוגוסט 2019

חוזרים לבית הספר עם גב תומך של תיקי מודן ואקספלור.


"איזה כייף חופש", ככה אני בכל שנה רגע אחרי שמסתיימת שנת הלימודים.
אבל החופש עובר ממש מהר, גם בעיני ואז מתחיל שוב המירוץ לרכוש ציוד וילקוטים.

אבל הנסיון שצברתי עם השנים הפכו אותי מאמא, לאמא מנוסה , או כמו שהילידם שלי טוענים, את יודעת הכל והכי טוב.

אז מי אני שאתווכח, לגבי מחברות אני מוצאת עצמי זורמת איתם אבל בכל הקשור לתיקים אני לא מתפשרת ומשנה לשנה הדרישות שלי הופכות להיות קשות וחמורות יותר מהתקן האירופאי, כן, אני מחפשת בתיק, שיהיה גם וגם וגם.... גם אורטופדי, קל משקל, נוח לנשיאה, רצועות רחבות ונוחות, עמידים לחדירת גשמים וכשהם היו קטנים גם בדקתי יכולות חיבור לעגלה.

נראה שלא רק הדרישות שלי מתרבות ,אלא גם כמות הספרים שמתעצמת כל שנה.

כבר כמה שנים שאני בוחרת להם תיקי Explore , למה? 
ראשית העיצובים חדישים ותואמים את הדרישות של ילדיי, הם קלים ונוחים,
עם תאי איחסון נוחים, לבקבוקים , לקלמר ולספרים.
אין ספק שאם התיק צולח שנה שלמה אצל הבנים שלי (טפו טפו), אז מבחינתי הוא עבר את מבחן ההתאמה.

למותג כמה דגמים לגילאים שונים:

2 באחד , תיק גב שמתפרק ל-2 תיקים, בימים שהמערכת קצרה אין צורך לסחוב את כל התיק, זה מתפרק בקלות וגם בקלות ניתן להחזיר.
דגמי התיקים מותאמים לטרנדים החמים בעולם האופנה, מתיקים בצבעים נייטרלים ועד לתיקים בעיצוב של גלישה וספורט,
גם תאי התיק עברו גיוון , מעכשיו ניתן למצוא בתיקים מקום אחסון לנייד, למחשב נייד ועוד...

לתיק גב אורטופדי שנותן תמיכה מקסימלית לגב התחתון, הם מתאימים לבנות ולבנים בכיתות ב- ח'.
לכל התיקים קלמרים תואמים.



מחירים לצרכן : 

Explore 2 ב 1:  189 ₪ ; Explore ראלי תא אחד: 69 ₪ 
; Explore ראלי שני תאים: 79 ₪ 

גם לקטנים יותר יש את תיקי מודן הידועים והאיכותיים, להם דגמים ועיצובים
מעולמם הקסום והאהוב על הילדים מסרטי אנימציה וגיבורים של דיסני,
בין הגיבורים תוכלו למצוא את אלזה, וונדר וומן, מואנה, נסיכות דיסני,
מיני מאוס , ספיידרמן, צבי הנינג'ה ועוד...


חדש בגיזרת תיקי הילדים, תיקי תלת מימד של כדורסל, פרחים, לבבות וכדורגל.



לתיקי מודן רשומים פטנטים רבים וייחודיים , עפ"י מחקרים התיק האהוב
והנמכר אצל הורי תלמידי כיתה א' , זה הטרולי , הסמארט טרולי,
שמאפשר הפרדה מוחלטת בין הגלגלים לתיק .
הוא מגיע עם ידית נשיאה עשויה אלומיניום , התיק מאפשר
לילד אחיזה ונשיאה יציבה יותר, האמבטיה עליו מונח התיק רחבה יותר,
כך שהנסיעה קלה ונוחה יותר לתלמיד.



משקל התיק 940 גר
השנה מצטרף עיצוב חדש וייחודי, תלת מימד בהם העיצוב בולט החוצה,
בין העיצובים ניתן למצוא, פרפרים, גביע גלידה, כדורסל וכדורגל.
גם את תיקי הטריפל ספרינג סיסטם , שהוא בעצם התיק האורטופדי הקל ביותר
וגם את תיקי הטרולי 2 ב -1 ניתן למצוא בחנויות השיווק.

מחירם לצרכן- 199- 279 ש"ח
כמובן במודן לא פוסחים על ילדי הגן, להם ניתן למצוא תיק גן מעוגל
תיק סופר גן , תיק טרולי.

הכל עם הדמויות המוכרות והאהובות עליהם כמו , בוב הבנאי, בוב ספוג
סמי הכבאי, תומס הקטר ועוד.....
התיקים אינם גדולים וניתן לשאת בהם בקבוק ובגדים להחלפה, הם קלים
ונוחים לנשיאה..
שתהיה שנה מוצלחת לכל התלמידים וילדי הגן.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה