יום שבת, 19 בספטמבר 2015

קיווי עסיסי הוא לא רק פרי-אופנת קיווי משיקה קולקצייה חגיגית

אני מאוד אוהבת אופנה ובמיוחד אופנה יפה ואיכותית במחירים קטנים,

כי מה שמשחק אצל מרביתנו זה הכיס,התקופה תקופה של חגים ואיתם המון הוצאות,מתנות,מוצרי מזון,בגדים ועוד....וכל זה כשהבזבוזים של חופשת הקיץ עדיין מראים סימנים בכרטיס האשראי.

החג זה זמן נהדר להיפגש עם כל המשפחה הנפלאה ,המשפחה הקרובה,המורחבת,ואנחנו רוצים להלביש את ילדנו במיטב המלבושים אבל במחירים נוחים.

את רשת האופנה קיווי אני מכירה כבר כמה שנים,למדתי להעריך את האיכות שלה ,כאמא ל-3 גוזלים,שמשחקים מתלכלכים ונהנים מהחיים.

ברשת מצאתי מענה גם לבנים ולבת שלי,הבגדים יפים ויותר מזה נוחים,

נוחות ילדיי חשובה לי מאוד ובשביל נוחות נדרש גם בדים נעימים ונושמים,

כדי שיהיה להם הכי נוח להמשיך בשלהם ולא להתעסק עם "עוקץ לי" "צמוד לי" "חנוק לי" ועוד....









לכבוד מקבץ חגי תישרי השיקה הרשת קולקצייה חגיגית ,בקולקצייה ניתן למצוא בגדי קזו'אל וגם אלגנט,שמלות,מכנסיים,חולצות בשילובים מעניינים של בדים ותחרה ,אבני סברובסקי וכו'....

הפאשניסטה הקטנטנה שלי לא יכלה להישאר אדישה למראה השמלות היפייפיות  החולצות כמו של הגדולות כמו שהיא אומרת,גם לבנים רכשנו
את הגי'נסים עם הגומי במותן(אני הכי אוהבת אותם וחבל שלא מייצרים למידות גדולות יותר של בנים-הם נוחות וחוסכות המון זמן),גם חולצת פולו יפה לחג.

מה שאהבתי במיוחד היה שעל כל הקולקצייה החדשה כבר יש 20% הנחה ואין צורך לחכות לסוף עונה.
 


טווחי המידות: בייבי 0-2/3  בנים ובנות 4-14

 

טווח המחירים:

שמלות, החל מ: 59.90 ₪

גינסים, החל מ: 59.90 ₪

גרביונים, החל מ: 14.90 ₪

טייצים, החל מ: 2=40 ₪

מכנסי אריג, החל מ: 59.90 ₪

חולצות אריג, החל מ: 39.90 ₪

מגוון פריטים לתינוקות, החל מ: 3=50 ₪

מגוון חולצות ומכנסיים לילדים, החל מ: 2=50 ₪