יום שבת, 24 באוקטובר 2015

תיבת ההפעלות-כל המסיבה בקופסא אחת ובמחיר שפוי

הופ הופ טרללה גדלתי בשנה...... בכל שנה אנחנו מתרגשים עם הילדים שלנו וחוגגים להם יום הולדת,

משנה לשנה ימי הולדת הפכו להיות הפקה ,שכרוכה בהוצאה כספית לא מבוטלת,

זה מתחיל בכיבוד וממשיך במפעיל ,זה יכול להגיע להוצאה מאוד יקרה שנעה בין 1500 ש"ח -2500 ש"ח (במקרה הטוב).

משנה לשנה אנחנו ההורים מבקשים לשדרג ,הילדים גדלים ונעשים חכמים יותר,לפעמים גם מופעל לחץ חברתי,

למעשה יום הולדת הפך במרוצת השנים לתעשייה בפני עצמה,תעשייה ששועטת קדימה ומביאה המון רעיונות להפעלות.

בתור אמא ל-3 גוזלים שעברה לא מעט שיעורי חיים בנוגע לחיסכון גם אני רציתי לעשות לקטנה שלי יום הולדת,אבל לא סתם יום הולדת,אלא משהו עם ערך מוסף,משהו מקורי ומחכים אבל בלי לוותר על ההנאה של הקטנה שלי ושל הילדים.

אז איך לעזאזל מביאים הפעלה שתעמוד בתקציב ולא תחרוג ,תהיה מהנה מחכימה ומקורית???? היש כזו חיה???!!!!וגם מה מתאים לגיל?

נכנסתי לאתר מקסים בשם תיבת ההפעלות,שהוא נעים וקל לשימוש ,מוביל בעזרת הקטגוריות לנושא הרצוי(אם זה יום הולדת לבן/בת ועוד...), ונתתי לקטנה לבחור ולהחליט את נושא המסיבה (בכל זאת זו המסיבה שלה),לאחר מבט בערכות השונות ,היא בחרה השרדות,אני כמובן זרמתי.


לאחר מספר ימים קיבלנו את הערכה עם שליח עד הבית,בתוך תיבה

לא גדולה במיוחד מסתתרים מספר הפעלות שונות ומגוונות,שמספיקות לשעתיים ואפילו יותר של הפעלה.

מי שעומדת מאחורי הערכה המדהימה הזו היא אמא בעצמה,ולכן

זה בא ממקום של היכרות עם השטח ולא קשה לראות את זה ,בערכה תמצאו הכל החל משלט יום הולדת לדלת ,כתר יום הולדת ואפילו הזמנות בנושא
שבחרתם ו.... הכי חשוב ההפעלות.



לא תאמינו כמה שההפעלות תורמות לקשר בין ההורה והילד.

אפילו חוברת הדרכה למפעיל ושלבי המסיבה (כדי שלא נלך לאיבוד),

אני מעולם לא עשיתי הפעלה לילדים ביום הולדת וזו היתה פעם ראשונה,

אבל עם התיבה הקסומה הזו ,זה לא תהיה הפעם האחרונה.

הילדים שיתפו פעולה ונהנו לאורך כל ההפעלות ,זה היה משהו אחר,

מי שהכי נהנתה היתה הנסיכה שלי שהרגישה גאווה עצומה שאמא שלה היא זו שעושה את ההפעלה.







זה כייף ומהנה מאוד לעמוד מצידו השני של המתרס ולהתבונן ביצירתיות
שפרצה מתוכי ועוד יותר לזכות בשיתוף הפעולה מצד הילדים.

כל פעולה והפעלה צויידה בכל האביזרים הנדרשים לה,החל מקיסם ועט ועד למדבקות השם.

עם התיבה הקסומה הרגשתי בטחון מלא, מה שהשאיר לי זמן לתכנן ולהכין

את שאר הדברים כמו כיבוד וכו'...

תיבת ההפעלות מגיעה בנושאים שונים כמו:
פיראטים, גיבורי על, נסיכות, הישרדות כדור הארץ, מדע, פיג'מות, אגדות, פיות,מסע בין כוכבים וספא. 
באתר אפשר למצוא אפילו תיבה לבית מארח_(מעולה!!!!)

אחרי תגובות חמות מהמשפחה שהיו נוכחים ביום הולדת ,לא איחרו להגיע תגובות ההורים,שאני מאתגרת אותם ומעלה את רף ימי ההולדת.



מה שחשוב ביותר להכין לקראת חוץ מכיבוד זה מוזיקה טובה ומתאימה,
ואם אתם חסרי בטחון ואינכם בעלי יכולת לעמוד מול אנשים (יש גם כאלה) תתנו לילד אחר(גם ילדים יכולים להפעיל את הערכה) או לבן משפחה אחר.

חוגגים יום הולדת בקרוב???או בית מארח??? בלי לחץ היכנסו לאתר ותזמינו ערכה ותשאירו לכם מלא זמן להכנות אחרות.


והכי חשוב תיהנו וממני המון המון מזל טוב.

והנה סרטון מסכם מיום ההולדת של הנסיכה שלי: כאן