יום שבת, 3 באוקטובר 2015

תלתלי הקסם של ענבר-ספר ילדים מקסים

כילדה מתולתלת אני עוד זוכרת את אמא מברישה לי את שיערי ,שמידי יום היה מצריך סירוק ,

אחרת התלתלים שלי היו מתלכדים ומסתחררים אחד עם השני ואז זה אפילו היה כואב יותר.

תמיד חשקתי בשיער חלק .

היום שאני אמא בעצמי לילדה עם בקבוקים נפלאים  ואני יודעת בדיוק כמה כואב לסרק ולהבריש,אני עושה זאת בעדינות מירבית,
 
גם היא פונה אליי ומבקשת שיער חלק,ואני מסבירה לה כמה יפה ומיוחד השיער שלה,
 
בדיוק בשבילה ולכל המתולתלות כתבה הסופרת ליאת רמתי-נבון את הספר המיוחד ,תלתלי הקסם של ענבר,נויה שלי קראה אותו ומיד התחברה,
 
הספר מראה לילדות המתולתלות כמה קסם יש בכל תלתל ותלתל שלראשם,כמה שהן מיוחדות ,


 
הספר מעביר מסר ברור וחלק(מתולתל),לדעת ללמוד לקבל את עצמנו כפי שאנחנו ,עם החוזקות והחולשות שבנו,לדעת שלא כולם דומים .
 
את הספר כתבה ליאת מתוך חוויה אמיתית שלה כילדה מתולתלת וכאמא לשתי בנות מתולתלות אף הם .
 
להיות מתולתל זה לדעת לתחזק את השיער אחרת זה נהיה בלאגן.
 
הספר מקסים עם ציורים שממחישים וכאילו "מדברים"
 
הספר מתאים לילדים החל מגיל 3
מחיר הספר 52 ש"ח
את הספר ניתן לרכוש בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה כאן.
 
הספר מומלץ בחום (אפילו אני קראתי והשתכנעתי!!!).