יום שני, 12 בדצמבר 2016

העונה הקרה והתופעות ,ניוטרגינה נלחמת ביובש.

בחורף האויר מתקרר קר ,גשום ורטוב מסביב אבל העור שלנו מתייבש ונוטה להיסדק,להתייבש עד לגירוד העור באופן אגרסיבי, הסיבה העיקרית שינויי הטמפרטורות בתוך הבית/המשרד /בית הספר וכו' חמים ונעים בגלל המזגנים וכשיוצאים החוצה קר , גם ניקיונות הבית בחורף "תורמים" לאותו יובש ,בעיקר אם אתם כמוני אוהבים לעבוד ללא כפפות.

חלק מדרכי הטיפול ופעולת מנע, יש להשתמש בתחליפי לחות שיעזרו ויגנו על העור ,כאלו שיתנו מענה לעומקו של היובש והעור, שיספגו היטב ולא יותירו עור שמנוני ודביק, עם ריח נעים אבל לא חזק מידי, את מוצרי ניוטרג'ינה אני מכירה עוד מילדותי לטובה ומאז ועד היום הם לעולם לא איכזבו אותי ,הם עושים בדיוק את מה שמבטיחים לנו, הם הופכים את העור לרך יותר, נעים יותר, גמיש יותר ונותנת לו מראה עשיר ,בריא ויפה.

התוצאות נראות לעין כבר לאחר המריחה הראשונה ,במקרה של עור יבש וסדוק התוצאות מגיעות לאחר שימוש על בסיס יומיומי לאורך היום, העור משתקם וחוזר להיות אלסטי ורענן,בלי דימומים מיותרים.

אני בין אלה שלא מסוגלים לשים כפפות וחושבת שאני יכולה לנצח את הקור,
התחושה של הכפפות על הידיים נותנת לי הרגשה של כאילו בלי ואני לא מסוגלת, לכן אצלי בתיק תמצאו  קרם לחות לידיים של ניוטרגינה, השנה שמתי לב כי עור הרגליים שלי הפך להיות יבש ,ממש כמו בפרסומת לחסכון במים (שהכנרת מתייבשת) ,על העור שלי הופיעה רשת של עור יבש,
קרמים מבושמים של חברות בינ"ל לא עזרו בשיקום ,הם נועדו לריח בלבד,
הקרם היחיד שעזר לעור שלי ובעקיפין גם לי זה ניוטרג'ינה תחליב לגוף.

המלצה שלי גם למי שלא סובל מיובש להצטייד בתחליב הלחות הנהדר של ניוטרג'ינה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה