יום רביעי, 1 בפברואר 2017

אמיגו -האתר לרכישת צעצועים ותחפושות



איך אני אוהבת חגים ובעיקר את פורים ,כולם מחופשים  ושמחים, תהלוכות וצהלות, אבל מה שאני פחות אוהבת זה הלחץ לפני ואני שמשאירה את רגע קניית התחפושות ליומיים לפני, חווה התנפלות המונית ,כל שנה אני מבטיחה שבשנה הבאה אגיע הרבה הרבה לפני החג ולא אמתין לרגע האחרון,
אבל הקור ,הגשם והרוחות שמלווים את העונה הזו גורמים לי להישאר בבית ושוב לחכות לרגע האחרון.

השנה מצאתי דרך מקורית ביותר ,בלי לצאת מהבית ,מהמחשב שלי ,בחימום הביתי שלי ,בלי לכתת רגליים ובלי התנפלויות מיותרות,
השנה אנחנו מזמינים תחפושת דרך אתר מקסים שמביא לנו מגוון רחב של תחפושות וכל מה שחדש בעולם הצעצועים  ובכלל כל מה שילדים אוהבים,




אמיגו אפשר למצוא באתר מותגים כמו הלו קיטי, פרוזן,הנסיכה סופיה ,סמי הכבאי ועוד...




האתר מחולק לפי גילאים ,טווח מחירים ועוד חתכים נוספים, הכל לפי שיקולכם.









מה שעוד מפתיע מלבד המחירים הזולים (לדוגמא תחפושת 
אנה ואלזה ב-99 ש"ח או משחקי יצירה השני ב-50ֵ% ) זה המשלוח שמגיע תוך 24 שעות מרגע ההזמנה!!!!!

ועוד משהו שלא תמצאו באתרים מהסוג הזה,המשלוח חינם עבור כל רכישה!!!!

אנחנו הזמנו משחק כדורגל שולחני לבנים ,ולנויה שלי הזמנתי 2 משחקי יצירה.

אורי לנדא, מנכ"ל חב'
AMIGO : "אתר AMIGO הינו אתר סחר דיגיטלי המציע את מגוון המותגים המובילים והצעצועים המבוקשים במחירים הזולים בישראל ובשליחות עד הבית תוך 24 שעות. האתר צפוי להוביל מהפכה בתחום ענף הצעצועים בישראל וזאת בשל מספר עקרונות מובילים:
מחיר- אטרקטיבי
הפצה מהירה- תוך 24 שעות
מגוון רחב של מוצרים ומלאי ענק
מוצרי עוגן בבלעדיות כגון דיסני, ניקולודיאון וסדרות מוגבלות של סופרגול
לוקאליות- שפה עברית, מחיר בש"ח, שירות לקוחות, אין מכס ועלויות שילוח נוספות
שירות מושלם- משלוח מהיר (לילדים אין דחיית סיפוקים), החזרות חינם, אמינות.
לנדא מוסיף עוד שהאתר כולל את כל מגוון המותגים המובילים : סופרגול, סוי לונה, מותגי דיסני (פרוזן, מיקי מאוס, סטאר וורס, ספיידרמן, סופיה ועוד), מותגי ניקולודיאון (בוב ספוג, דורה, צבי הנינג'ה ועוד), יצירה, פליימוביל, פוקסמיינד, לגו, סוני, פישר פרייס, טומי, הלו קיטי, ברבי, סופר סטרייקה ועוד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה