יום שני, 13 בפברואר 2017

מה שצבע יכול לעשות.......

כמה פעמים מקנן בכם הרצון לשפץ ולשדרג את הבית???
אבל זה נדחק מהר ,נוכח המחשבה של עלויות ובלאגן.


לפעמים לא צריך שיפוץ או שיפוצניק ולא אין צורך להיות מקצוען אמיתי, רק קצת צבע איכותי ורולר מקצועי יום של חופש , "ראש פתוח" ויצירתי .

תמיד לפני בוא האביב ,רובנו אוהבים לחדש ולהתחדש ,זה כייף ומרגש ,אולי זה משהו באויר ,בעונה או סתם צורך ברענון.

רגע לפני שניגשים ונכנסים לעובי הקורה ומתחילים במלאכה, יש כמה דברים שחשוב להחליט עליהם לפני, ראשית הצבע ואיפה,קיר אחד או כל חלל החדר?? הרבה דילמות,בשביל זה טוב להתייעץ עם מומחים ,באתר של bg paint תמצאו ייעוץ ע"י מומחה ,יש אפשרות להתרשם מקשת הצבעים הרחבה שקיימת+הדמייה ,גם נקו' מכירה וכו'...

בשבוע שעבר ,אחרי הרבה היסוסים ,החלטתי שאני צובעת,אז לקחתי יום של חופש ,רכשתי רולר מעולה וכמה צבעים של Bg האחד בסיסי לבן (תמיד טוב שיש) והשני לא תאמינו כחול גינס- למה גינס???

כי הגינס תמיד ישאר באופנה גם אם האופנה מתחלפת, בכל ארון קיים לפחות גינס 1 או שניים וזה מתאים לחדר של הבנים שלי ולמיטה החדשה שלהם.

נכון שאני לא צבעית מקצועית וקצת התלכלכתי ולכלכתי את הרצפה ,החולצה ומה לא והאמת בהתחלה קצת חששתי שזה לא ירד בקלות ,אבל כשסיימתי
שטפתי עם מים וחומר לרצפה וכתמי הצבע ירדו ללא מאמץ ושפשוף,
לגבי הקיר כבר בשכבה בראשונה של הצבע ניתן היה להבחין בשינוי הצבע אטם וכיסה כל כתם, בשכבה שנייה כבר לא היה זכר לאותו כתם,
הצבע כ"כ ידידותי ונוח לשימוש ,הוא לא גבשושי ונמרח בקלות,לא מטפטף(חוץ ממה שנזל לי מהרולר).
מה שעוד חששתי זה כמה זמן יקח לזה להתייבש ,כי תיכף תגיע המיטה החדשה והילדים ???? אז החששות שלי היו מיותרות תוך בערך שעה כבר הצבע התייבש (היה יום נעים אמנם קריר ללא גשם),הריח אמנם נשאר איתנו ליומיים אבל ההרגשה שלי היתה הרגשה של סיפוק.

באתר תוכלו למצוא פתרונות מעולים לצביעה וחידוש צבע עץ ומתכות,
על בסיס מים או על בסיס שמן.
BG PAINT צובעים עולמות בשבילנו!!!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה