יום רביעי, 27 בספטמבר 2017

לשיער בריא וחזק יותר -פילקסיל

איפה הימים שהייתי צעירה עם שיער שופע ומלא, אני זוכרת שהייתי מבקשת לדלל את השיער.

היום יש הרבה גורמים שפוגעים בשיער שלנו , המים הקשים , המטבוליזם , הגיל שנו, לידות , לחץ נפשי ועוד..

מאז הלידה הראשונה אני חושבת שזה התחיל, תופעת הנשירה שעד היום לא פוסקת, מכירים את זקני השבט , שאומרים "ככה זה אחרי לידה" או " כשהילד מזהה את אמא שלו השיער שלה מתחיל לנשור" , אז הלו , הילדים שלי כבר מזהים אותי בעיניים עצומות ועברו כבר 11 שנים מהלידה האחרונה , אז מה קורה?! למה זה לא מפסיק, עוד מעט לא ישאר לי שיער.

שיער מלא זה יפה לכל הדיעות , אבל מה עושים בחילופי עונות , בזמן לידות ועם הגיל? איך פותרים את בעיית דילול השיער?

אני שנשאבתי מתוך סקרנות ומהפחד להתקרחות (אני רצינית ,עם אבא קירח יש לי סיבה לפחד), התחלתי להשתמש בשמפו וספריי של פילקסיל , הם מזינים את סיב השיערה ומחזקים שיער חלש ושביר.

תמיד אמרו לי שחשוב לקחת אבץ , זה מחזק וגורם לשיער לצמוח בריא ולהיות חזק יותר, אבל אני פחות בקטע של כדורים, אז כ"כ שמחתי כשראיתי על גבי האריזה שהמוצר מכיל אבץ!!!!!!

המוצרים של פילקסיל נחלו הצלחה בכל העולם ועכשיו גם הגיעו (תודה לאל) גם לארץ.
המוצרים מכילים חוץ מאבץ גם חומרים פעילים כמו דקל ננסי, שאחראי לעכב את פעילות האנזים 5 אלפא רדוקטאז שגורם לנשירה.
גם ויטמין B5 וויטמין E שחיונים לשיקום והזנת השערה.


לאחרונה במקביל להפסקת הפנים שהייתי עושה החלתי לטפח ולשקם את השיער שלי, אז התחלתי להשתמש במוצרי הסדרה והיום אני כבר חודש אחרי שימוש בתכשירים והשיער שלי צומח (טפו טפו) ונראה בריא מתמיד.




מחיר לצרכן:
שמפו פילקסיל 300 מ"ל 49.90-59.90 ש"ח
ספריי טיפולי 120 מ"ל 159.90-219.90 ש"ח
ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים וברשתות הפארם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה