יום שבת, 27 במאי 2017

אומגה 3 -החשיבות וההשפעה על הגוף שלנו.

בשנים האחרונות אני נתקלת במחקרים על כמה חשוב לצרוך אומגה 3, למה זה תורם ולמה זה מתאים לכולם, לילדים ,למבוגרים ואפילו לנשים בהריון.
אבל האם אנחנו באמת יודעים מה זה אומגה 3? ומה ההשפעה שלו על הגוף שלנו?

אז אומגה 3 הינו שמן שמורכב מחומצות שומן בילתי רוויות שאחראים על תפקודים רבים בגוף האדם, צריכה קבועה ונכונה של חומצות השומן ,אומגה 3 ,תתרום לפעילות תקינה של גופנו.
זה משפיע על תפקוד תקין של המוח ומונע את ההתנוונות שלו, שומר על מערכת הדם ומונע דלקות , מוריד את רמת הטריגליצרידים ומאידך מעלה את רמת הכולסטרול הטוב ובכך גורם לאיזון בין השניים.
משפר את יכולת הריכוז והקשב -בעיה רווחת בשנים האחרונות
ומשפר את מצב הרוח.



הדור הצעיר "סובל" מהרבה גירויים חיצוניים, טלויזיה, מחשב, טאבלט, פלאפון, ועוד....דבר שגורם להם להתרכז במשהו אחד עד שהם "מופרעים" בעל כרחם ע"י משהו מעניין יותר מבחינתם , הם בקלות יכולים לקפוץ מדבר לדבר מנושא לנושא ,
כאילו יש בינהם קשר, אבל זהו שלא.

אז לפעמים יש צורך בשימוש בעזרים חיצוניים , אבל מי שמכיר אותי יודע עד כמה אני נגד תרופות כמו ריטלין וכדומה, למרות שיש הרבה שיחלקו עלי וישבחו את המוצרים , אני עדיין בשלי מחפשת תחליפים טבעיים, תחליפים שניתן למצוא היום במסווה של נוזל שעוזרים ומשפרים את בעיית הקשב והריכוז .
גם אצלי 2 משלושת ילדי אובחנו כסובלים מבעיות קשב וריכוז והם ילדים מאוד חכמים אבל מה לעשות, שיש נושאים שמאוד משעממים אותם,
אז איך בכל זאת אני עוזרת להם להתגבר על כל הרחשים ומה שמסביב ,5 CC של אומגה 3 לפני מבחן , לפני למידה וכו' של אומגה 3 משפר פלאים את רמת הריכוז ובכך מעלה גם את התוצאה .
אבל אומגה 3 בכללי יש לה ריח חזק של דגים ,דבר שילדים ואפילו אנחנו המבוגרים קצת סולדים , כי בדר"כ לפני שאנחנו טועמים אנחנו באופן אוטו' מריחים ואם הריח לא עובר , אז אוטו' אנחנו לא טועמים!!!!



חברת אקוסאפ מביאה לנו המון מוצרים טבעיים ,ישר מהטבע, בין שפע המוצרים הנהדרים שלהם, אפשר למצוא גם אומגה 3 רגילה וגם אומגה 3 ליפוזומאלית ,כמו כל מוצרי החברה גם היא עשויה 100% חומרים טבעיים,
אבל בניגוד לאומגה 3 הרגילה ,זו ללא ריח של דגים ,למעשה היא בטעם אננס 
היא גם טבעונית ואינה מכילה סוכר או תחליפי סוכר (מעולה לסובלים ולנמנעים מסוכר).
בגלל שהמוצר מגיע כנוזל רמת הספיגה שלו מהירה יותר ,כך שהתוצאות נראות ומורגשות במהירות יותר.

עכשיו גם המבחן הכי מסובך ייראה פיס אוף קייק.

לינק לאתר לרכישה- כאן 









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה