יום שבת, 13 במאי 2017

ההתמכרות החדשה (האמנם) קווסטומניה-חדר בריחה נייד!

האם אפשר להגיד ,שהמלך מת יחי המלך החדש???

אז אחרי שחווינו את בהלת חדרי הבריחה והענין נראה לי קצת בדעיכה, התמכרנו לחידות ואתגרים , זה היה ענין של זמן עד שנקבל את הקווסטומניה, מה זה? קווסט זה חידה באנגלית ומאניה זה התמכרות.

מזל טוב אתם מכורים , מכורים לחידות ואתגרים!!!

התמכרויות בדר"כ  מובילות אותנו לחשוב בקונוטציות שליליות אבל ההתמכרות הזו היא בגדר, אתם רוצים עוד!!!!

בשבוע שעבר הוזמנתי לחדר בריחה מסוג שונה, זה נקרא " חדר בריחה נייד" (ותעזבו את הנייד האישי שלכם בצד ,כי לא אליו הכוונה) אז ראשית אפתח ואומר שחדר בריחה זה ממש לא, למעשה זה רחוק מזה.

אבל מה שכן יש בזה חידות ואתגרים , זה אמנם חברתי אבל לעניות דעתי המשחק מתאים כמשחק ארגוני,  לקבוצות אנשים הומוגניות , בעיקר למוסדות ולעסקים , זה מעולה גם כארגון למסיבת סוף שנה אצל תלמידים המסיימים חטיבה ותיכון , מעולה גם למסיבת גיבוש .

אז מה זה חדר בריחה נייד??? ראשית אפתח בעובדה שיש לחברה 5 סוגים , זה משחק שיכולים לשחק בו עד 10 איש וקצת יותר בו זמנית.

בדומה לחדר בריחה גם כאן עומדים לרשות המשתתפים 60 ד' לפתירת הרמזים והחידות.
אנחנו לדוגמא שיחקנו ב " מוזיאון הרטרו" משחק שמשלב עזרים ואביזרים מתקופת שנות ה-70-80 , עזרים שהילדים של היום לא מכירים.





אני שאוהבת מאוד חדרי בריחה ,מצאתי עצמי פחות מתחברת לקונספט הזה, זה הרגיש לי קצת מבולבל ומבולגן, אבל היו שהתחברו ואפילו נהנו ופתרו.

עצם הענין שהמשחק הינו נייד אומר שאתם יכולים להזמין אותו לכל מקום שרק תרצו , זה ממש כמו " אם מוחמד לא בא אל ההר , ההר בא אל מוחמד".

המתחם פועל באזור תל אביב ברחוב החשמונאים סמוך למתחם גינדי החדש, (בענין חנייה אתם מסודרים , כי במתחם גינדי 3 שעות חנייה ללא תשלום),במקום פועלים עוד 4 חדרי בריחה בנוסף ל Questomania.

הערב שלנו התחלק ל-2 בראשון פתחנו עם ה Questomania ובהמשך נכנסנו לחדר בריחה מסוג שעוד לא נתקלתי בו, חדר חושך, שם יצאנו למשחק מחבואים בעקבות אוצרות האינקה.

בחדר החושך יש אפשרות ל-3 סוגי משחק והמאתגר בו , שהכל נעשה בחושך מוחלט , קצת מפחיד אבל די מגניב, גם כאן המשחק בקבוצה של 10 איש , משחק בקבוצות אחת מול השניה , משחק של רודף ונרדף ...
לפני הכניסה לחדר החושך יש צורך לחתום על מסמך הסרת אחריות .

חדר החושך לדעתי שונה מכל חדרי הבריחה שהכרתי עד היום אבל לדעתי קצת קטן להכיל כ"כ הרבה אנשים בו זמנית.


לדעתי המלך (חדרי הבריחה) עדיין חי קיים ובועט ואפילו שואט קדימה עם חדרים בעלי תכנים וחידות נהדרים  והמלך החדש (חדרי בריחה ניידים) יצטרך טיפה לחכות.




החשמונאים 100, תל אביב

טל: 03-5531194





תגובה 1:

  1. מעניין מאוד הקונספט יצא לנו לשחק בחדרי בריחה בצפון וזכור לי לטובה מתחם בשם קווסטרום שהיינו עם העבודה בגיבוש היה מאתגר ומעניין! הנה קישור http://www.questroom.co.il/

    השבמחק