יום שבת, 10 ביוני 2017

ציירי לך גבה אצל המומחית מיטל קהירי

כשמשרטטים גבה זה הרבה מעבר לאיפור ,זה משפיע באופן ישיר על כל המראה שלנו.

הרבה נוטים להמעיט בערכן של הגבות, אבל שימו לב שהגבות מעצבות לנו את העיניים , המראה והבעת הפנים, כועס, שמח, מופתע ,הגבות שלנו מסגירות את התחושות שלנו,הרבה פעמים עיצוב נכון יכול לסדר אפילו עפעף נפול אי סימטריות (שיש לרובנו ).

בשנים האחרונות יש טרנד של גבות טבעיות עבות ומלאות, זה משדר עוצמה כוח ומדגיש את היופי הטבעי והנשי שבנו.

אבל לא לכולנו גבות עבות , למעשה שלי עם השנים הגבות הפכו להיות דלילות במקומות מסויימים ולכן כל פעם שאני מתאפרת אני צריכה למלא אותן ע"י הוספת מעט צבע שמתאים לגוון שלהן , זה נראה טבעי ומוסיף נוכחות , הבעיה היא שבסוף היום ,בלילה אנחנו מסירים הכל וחוזרים למראה הדליל ואווווווו איך היינו שמחות לישון עם המראה המלא ,עכשיו זה ניתן ואפשרי, ע"י עיצוב ושיקום הגבות אצל מומחים.

כשהופניתי למיטל קהירי ,מיד העפתי מבט בתיק העבודות שלה והבנתי שיש כאן עסק עם מומחית ,כשהגעתי הבנתי עד כמה צדקתי, רק מה שלא ידעתי זה שציור גבה דורש התאמות והבחנות.

לפני שמיטל ניגשה לעבודה היא בחנה את מבנה הפנים והעיניים שלי, מבנה השערה ועיצוב. מיטל עוסקת במקצוע כבר למעלה מעשור והדבר הראשון שחשוב בשיטת העבודה של מיטל , זה שהיא מתאימה את העיצוב והשיקום למבנה הפנים כדי לשמור על טבעיות ולא ההיפך,כי עיצוב גבות יכול להחמיא אם זה נעשה נכון ואם לא אז זה יכול לכער ולעוות.
לאחר אלחוש המקום ניגשה מיטל למלאכה ,היא בחרה גוון שיתאים לשאר שערות הגבה ועיצבה לי במומחיות רבה ומדוייקת מראה אחיד לפנים.
המחמאות לא איחרו להגיע ואני הייתי סופר מרוצה.


ואין כמו מראה עיניים

כאן אני לפני ואחרי:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה