יום שבת, 10 ביוני 2017

סדרת מוצרים מעולה לשיקום סיב השיערה של שוורצקוף.

אז כמו שכבר ניתן להרגיש הקיץ כבר כאן, האביב כמעט ולא הורגש חוץ משעות הלילה המאוחרות, ברוב היום פשוט חם , הקיץ הזה החלטתי שאני עם פנים סיימתי, השנה אני נותנת לשיער שלי מנוחה ותוך כדי חוזרת לשורשים הטבעיים שלי , התלתלים, זה נכון שעד עכשיו התכחשתי אליהם , אבל הם תמיד צצו בכל נגיעה קלה של מים.

השיער שלנו הוא הראשון שנפגע משינוי מזג האויר , מקרני השמש , ים, בריכה, פנים ועוד כל מיני תכשירים שפוגעים בו,מחלישים אותו וגורמים לו להיראות עייף,  הבעיה מתחילה עמוק עמוק ,בתוך סיב השערה.

ברגע שסיב השערה יהיה חזק השיער שלנו ירגיש ויראה נפלא , לא עוד "יום שיער רע".


תכירו את סדרת השיקום העמוקה של GLISS  מבית שוורצקוף, סדרה של  מוצרים ללא צורך בשטיפה, הסדרה מכילה פורמולה חדשנית עם סרום אמינו פרוטאין ,לשיקום עמוק של השיער.
בסדרה 2 מוצרים , האחד קונדישינר משקם אקספרס, מיועד לכל סוגי השיער , ניתן להשתמש בו על שיער לח או יבש, הוא מכיל קרטין מה שתורם לגמישות השיער ,השימוש במוצר הינו בהתזה ישירה על השיער ,הוא מקנה לו מראה רטוב עם ברק.
מחיר לצרכן- 38.90 ש"ח ל-200 מ"ל 



והשני אקסטרים סרום- סרום ידוע ביכולת ההזנה והשיקום שלו, אבל הסרום של שוורצקוף מכיל את הפורמולה החדשנית במרקם קרמי , אך אינו שומני.
הסרום חסר משקל ונספג בקלות בתוך השיער ,לאחר שימוש במוצר אני יכולה לומר שהמוצר יוצר מראה של גלייז אבל בלי הקשיחות והדביקות של הגלייז,הוא עדין יותר אבל תורם לתוצאה מעולה.
מחירו לצרכן 48.90 ש"ח ל-200 מ"ל.



ניתן להשיג ברשתות הפארם.

אצלי השניים הפכו לחלק בילתי נפרד מחיי היומיום שלי , יחד עם קרם ההגנה לעור הגוף אני לא שוכחת לעצב ולסדר את התלתלים שלי שהולכים ומשתקמים.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה