יום חמישי, 2 בנובמבר 2017

יפה לך בגובה העיניים,את פשוט בליסימה-חורף 2017-2018


משקפיי ראייה כבר מזמן הפכו לפריט אופנה ואם תרצו לקרוא לילד בשמו לאקסטסוריז לוהט,בין אם אתה זקוק להם ואם לא יש שיעדיפו להרכיב אותן גם בלי מספר.

זה מוסיף זה יפה בניגוד לדיעה שהיתה פעם על מרכיבי המשקפים , היום זה שיק, היום הן אביזר משלים לכל הופעה ולוק והכל הודות למבחר הדגמים והגוונים.

היום ניתן למצוא מגוון רחב של משקפיים , עם מסגרת שלמה , חצי מסגרת ואפילו ללא מסגרת, עיצובי המשקפיים וצבעי העדשות ניתנים לבחירה מתוך מגוון מאוד רחב, אפשר למצוא מסגרת חתולית , משקפיי טייסים, מסגרת מלבנית , עגולה ועוד.....

כאחת שאוהבת אופנה עם אמירה , אני בדר"כ מחפשת את הייחודיות, אני פחות מתחברת להמוניות וכמו תמיד מחפשת ייחודיות בעיקר בפריטים המשלימים, אז רשתות גדולות של אופטיקה פחות מדברות אלי , כי שם היחס ללקוח לוקה בחסר, בניגוד לאלה , הוזמנתי לאופטיקה בליסימה שם כבר בכניסה הורגשה אוירה מזמינה אוירה של לקוח מועדף, מעבר למקצועיות הרגשתי VIP , ומיותר לציין שהדגמים הם בעצם סדרה מוגבלת ולא ייצור המוני.(דבר שמצא חן בעיני במיוחד).

בחורף נראה שפחות אנשים משקיעים במשקפי שמש ומשאירים את העניין לתחילת הקיץ , כי אז השמש קצת יותר מפריעה בעיניים , למרות שבחורף ניתן למצוא מבצעים שווים בהחלט.

אחד מהדגמים הבולטים באופטיקה הינו מותג הבית REPLAY 69 , משקפי שמש עם אמירה יצירתית בולטת במיוחד וזו הסיבה שהמבחר אינו דל ומתפרס להמון דגמים ועיצובים.







משקפי 69 REPLAY  עשויים ברובם מאצטט , חומר עמיד משופר בעל גוונים משולבים נשל גווני הפסטל וכן גם צבעים זרחניים כמו טורקיז, בורדו בוהק ירוק ליים .
הדגמים נעים בין צעירים  שתרים  אחרי צבעים עזים במיוחד לבין גילאים בוגרים יותר ,התרים אחרי צבעים מתונים יותר כאשר דגמים פופולאריים במיוחד הינם אילו בעלי מסגרות המתכת המינימאליסטיות המעניקות תחושה של עם אבל להרגיש בלי.....

מחירים : החל מ-299 ש ועד 10,000 ש'






באופטיקה ניתן למצוא מבחר רחב של דגמי משקפי ראייה לילדים החל מתינוקות ועד לבוגרים יותר (דבר שקשה למצוא בחנויות אופטיקה).






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה