יום שבת, 9 בדצמבר 2017

כריות מעוצבות וריחניות+ קופון הנחה.

איך אנחנו ישנים בלילה , כשבחוץ יש חיות עזובות נטושות , ללא אוכל ובית חם שיאהב אותם ? עכשיו כשאני מציינת את זה , קצת פחות טוב.


אבל לצערי לא הכל אפשרי וכל אחד יכול לתמוך בדרכו שלו, האחד יכול לתרום כסף , השני יניח קערת מים בקיץ , השלישי יאסוף אותם לביתו וכו'.....

אבל בואו תשמעו סיפור מעט שונה , על אישה מדהימה שפועלת ומקדישה את זמנה לטיפול בבעלי החיים ,למעשה היא יוצרת ומוכרת מוצרים מקסימים , חלק ניכר מהכנסתה משקיעה לרכישת מזון לכלבים הנטושים אותם אימצה ואספה.

כשעילעלתי באינסטגרם משכו את עיני כריות מעוצבות קטנות ומקסימות , הכריות הן מהסוג שמחליף את כרטיסי הביקור , מתנות קטנות שנותנים לאורחים בסוף הארוע, מתנות מעוצבות , ריחניות , צבעוניות ומקסימות עם טאץ מיוחד ובלעדי , גם המבשם חשוב לציין לא נוסה על בע"ח .


כל כרית ומבשם ארוזים בשקיות אישיות , יתרון נוסף , מי שעומדת מאחורי הכריות המקסימות היא מעצבת גרפית במקצועה , כך שאם אתם מתלבטים ולא סגורים היא תמיד תייעץ לכם , תשלח לכם הדמיה כיצד זה ייראה.


הכריות המקסימות האלה נועדו לקישוט הרכב , כך שהאורחים שלכם, הלקוחות שלכם יזכרו אתכם בכל נסיעה .
שפריץ קטן מהמבשם והרכב מריח כמו לאחר כביסה רעננה.

אז מתי עשיתם משהו בשביל מישהו? עכשיו תוכלו לתפוס 2 ציפורים במכה, גם לתת ללקוחות/ לאורחים שי-כרטיס ביקור צנוע ומקסים וגם "לתרום" בדרך עקיפה לכלבים נטושים.
אתם בעניין?! לקוראי הבלוג יש 10% הנחה על כל הזמנה של 100 יחי' .

אחרי הזמנה כזו מבטיחה לכם שכל בוקר יתחיל אצלכם בחיוך 😆
רעיונות נוספים -כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה