יום ראשון, 3 בדצמבר 2017

לשיער שלך מגיע להיות חזק עם פילקסיל .

שיער מלא זה דבר יפה לכל הדיעות , אבל השיער הוא הראשון שנפגע מקרני השמש , מהיובש והלחות, הוא נסדק ונשבר .

אצלי השיער עבר תהליך של הרס , החלקות פנים צבעים ועוד , לפני חצי שנה החלטתי לשקם אותו אז דבר ראשון הפסקתי פנים ועדיין תהליך השיקום נראה ארוך ומייגע , מידי פעם אני נשברת וחושבת להרים ידיים אבל מעודדת את עצמי לא להישבר.

כחלק מתהליך השיקום התחלתי להישתמש בתכשירים שיעודדו את צמיחת ושיקום השיער שלי, מעולם לא חשבתי שיש לזה קשר ישיר לצמיחה טובה של השיערמסתבר שטעיתי, מוצרי פילקסיל לשיער הם בעלי נוסחא ייחודית עם חומרים פעילים , אחד מהחומרים הקיימים בהם זה אבץ, תמיד אמרו לי שאבץ טוב לשיער .


הסדרה מכילה 2 מוצרים , שמשלימים ומעודדים את תהליך הטיפול בסיב השיערה, האחד שמפו שחודר לתוך השיער ואז כהגנה על סיב השיערה עוטפים אותה בספריי טיפולי.
חוץ מאבץ המוצרים מכילים ויטמין B 6 , פרו ויטמין B 5 וויטמין E .

השיפור נראה כבר מהחפיפה הראשונה , השיער הופך חיוני וגמיש יותר מלא ברק, אפילו השיער היבש שלי פתאום היה קל לסירוק ונעים למגע ולא הייתי צריכה להשתמש במסיכה או מרכך.

מחיר השמפו 300 מ"ל 49.90-59.90 ש"ח 
הספריי 120 מ"ל 159.90-219.90 ש"ח .



מוצרי הסדרה מתאימים לכל סוגי השיער, הספריי אינו מצריך שטיפה , את השמפו יש לנער לפני השימוש .


ניתן להשיג בפארמים השונים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה