יום שבת, 3 בפברואר 2018

ערגליות פטל- תתכוננו להתאהב

ההורים שלי תמיד אמרו לי שאם נשארת עוגיה (לצורך הענין) אחרונה בצלחת , לחשוב תמיד על האחר ,אבל הם לא לקחו בחשבון את הערגליות 😆,
אם יש משהו שאני בחיים לא אוותר עליו  ובמיוחד אם נשאר 
ממנו רק אחד, זה ערגליות!!!!

לתות, תמר, שוקולד, דובדבן ומייפל מתווסף טעם חדש וטעים במיוחד, פטל!!!



על פי מחקר הטעימה שלי הוא יצטרף מהר מאוד לטעמים המובילים התות והשוקו , הטעם מרענן ופותח את בלוטות הטעם .
אני התמכרתי לאדום אדום הזה , פשוט מושלם!
זה זמן מושלם לטעם חדש, בדיוק שקר ומחפשים משקה חם עם עוגיה פריכה ליד, משהו קטן עם מילוי מפתיע , ערגלית העוגיה המושלמת היא לא גדולה ובדיוק לביס.


מסתבר שהרבה אנשים אוהבים את טעם הפטל , אז מה הפלא שלדעתי זה יככב בהרבה ארונות.

אז תכינו כוס קפה או תה ותיקחו צלחת עם ערגליות פטל.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה