יום ראשון, 17 ביוני 2018

לדאוג לעתיד שלהם כבר מההווה

לו יכולנו לשלוח שליח מהעתיד הרחוק כדי לספר לנו מה יהיה היינו ללא ספק שולחת את "השליח" שלנו עם המון ידע, ידע שאותו ידעו כבר הרבה לפני העתיד, אי שם בעבר, הסבתות שלנו שתמיד ידעו איזו תרופה מרפאת מה , 
אבל הכי חשוב הם ידעו את כוחה של ההנקה.


אין כל ויכוח שהנקה היא הדרך הכי מזינה לתינוק , מעבר להזנה , בהנקה נוצר קשר בין האם לתינוק , קשר ישיר ואישי, אבל ,לא כל אמא יכולה להניק מכל סיבה שהיא וזה מובן וברור , לשם כך יש את התמ"ל.

חברת נוטרישה , חברה עם וותק וניסיון של 40 שנים במחקר חלב האם, חברה שמיליוני תינוקות גדלים על מוצריה , מפתחת תרכובת מזון אשר מותאמת אישית לצרכי התינוק בכל שלב נוטרילון 1 לתינוקות מגיל 0-6 שנה , נוטרילון 2 עד גיל שנה ונוטרילון 3 מגיל שנה ואילך, תוך שימוש ברכיבים שתורמים למערכת החיסון של התינוק ( נבדק והוכח מחקרית), רכיב שנקרא אוליגוסכרידים, רכיב שנולד מהרצון "לחקות" באופן הכי קרוב לסגולות חלב אם.

ישראל 2018 גדל המותג נוטרילון ואלפי אמהות כבר מכירות , אבל האם הם מכירות את גוס ופוס? אלו הם סיבים תזונתיים פרוביוטים שמעודדים גדילת חיידקים טובים בחלל המעי , כך שמערכת המעי של התינוק רגועה וגם אנחנו רגועות יותר.







אבל מיליוני תינוקות ולא כולם דומים , לכן בנוטרילון ניתן מענה ופתרון לעל תינוק ותינוק, לצד התמ"לים הרגילים ניתן למצוא , נוטרילון ללא לקטוז, נוטרילון לפגים , נוטרילון H.A לתינוקות שמאובחנים עם אלרגיה לחלב פרה, נוטרילון קומפורט לתינוקות הסובלים מאי נוחות במערכת העיכול, גזים ועצירות.

אז מה בכל זאת חדש? 
נוטרילון פפטי , שמיועד לתינוקות הסובלים מאלרגיה לחלב פרה , היחיד שמכיל אוליגוסכרידים מסוג גוס ופוס 
















Today for the quiet of tomorrow 
למידע נוסף הכנסו לקישור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה