יום שני, 4 ביוני 2018

מבצע חם ברשת לי קופר, מהרו לפני שיתקרר

כאחת שיודעת ואוהבת אופנה , כששואלים אותי מתי הכי שווה לקנות , אני עונה ללא היסוס בסוף עונה, הממה, בסוף עונה המחירים אומנם שווים אבל הפריטים דלים , בעיקר בדגמים ומידות, אז מתי באמת שווה לרכוש ולהנות ? 

רשתות האופנה מקדימים את התאריך הרישמי של הקיץ אמנם הקיץ באופן רישמי יחול ב-21.6. אבל ישנן רשתות ששמחות לקראתו ויוצאות במבצעים שווים ואנחנו נהנים.


אחת מאותן רשתות , היא  לי קופר, שיוצאת במבצע לקראת הקיץ ,
קונים ב-500 ש"ח משלמים 350 ש"ח על מגוון רחב ממוצרי החנות. 
כך אנחנו מרוויחים ויכולים לרכוש מוצרים שביקשנו לרכוש בלי לחכות למחירי סוף עונה,המבצע על מגוון רחב ומגוון של פריטים כמו ,
חולצות, גופיות, ברמודות, חולצות פולו, עליוניות ועוד....

עכשיו אחרי שסידרו לנו יופי של מבצע , נשארנו עם ההתלבטות של מה לרכוש?!


תוקף המבצע עד 18.6.18
אין כפל מבצעים 

 בכל סניפי רשת לי קופר ברחבי הארץ
@leecooperisraelפייסבוק/ אינסטגרם-

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה