יום שלישי, 26 בנובמבר 2019

פינוק מתוק לימים הקרים- צ'וקטה


את עונת החורף הקרה אישית אני פחות אוהבת, כי ביננו מי אוהב

שקר לו?!

אבל בחורף יש דברים שמנחמים, כמו שמיכת הפוך החמימה ,

חולצות הגולף המהממות אבל חורף זה בעיקר "אוכל מנחם" וכשאומרים

אוכל מתכוונים למשהו קליל ושיהיה מתוק.

עוגיות צ'וקטה מסדרים לנו פינוק אמיתי לימי החורף, בין אם פינוק אישי

משפחתי ואפילו משתלב נהדר באפייה, בסדרה כמה מוצרים 

טעימים ומפנקים במחיר משתלם, כשפותחים את האריזה מתמכרים לטעם, לפריכות למתיקות העדינה , בדיוק מה שמתאים לצד כוס תה חם , כשרגלינו מכוסות בשמיכה מפנקת.

הסדרה כוללת:

עלי וופל דקיקים- פריכים וטעימים בטעם עשיר של חמאה, מיוצרים בבלגיה ומכילים 20% חמאה , עלי הוופל בבחינת חלבי, כשר ומחירם נע בין 7.90-8.90 שח לחבילה של 100 גר.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏אדם אחד או יותר‏ ו‏מזון‏‏‏

עוגיות בטעם חמאה- בצורות שונות המגיעות בתוך אריזת פח עגולה לשמירה על הטריות, כל עוגייה מונחת בתוך מנג'ט, העוגיות בבחינת פרווה, כשרות, 
מחירן לצרכן 9.90 ש"ח לאריזת 340 גר.

ביסקוויט סנדוויץ בטעם שוקולד במילוי קרם וניל- ביסקוויט עם מילוי מפנק של קרם וניל , המארז מגיע עם 4 חבילות אישיות , בכל חבילה 4 עוגיות ,
העוגיות בבחינת חלבי, מחירן לצרכן 5.90 לאריזת 176 גר או 10 ש"ח לשתי אריזות .

גלילי וופל בציפוי שוקולד חלב- גלילים פריכים עם מילוי עדין של קרם קקאו ובוטנים, מצופים בשוקולד חלב , מחיר לצרכן בין 7.90-8.90 שח לאריזת 180 גר.

פתי בר- עוגיות הפתי בר שכולנוט מכירים ואוהבים , מעולה לעוגות , כדורי שוקולד ועוד, העוגיות מגיעות באריזה המכילה 3 חבילות נפרדות , חזקת העוגיות פרווה , מחירן לצרכן 5.90 לאריזת 400 גר.

את עוגיות צוקטה הטעימות ניתן להשיג ברשתות השיווק , מומלץ להצטייד 

לפני ימות הגשם הקרירים.

אין תיאור זמין לתמונה.




תגובה 1:

  1. שמי שלי יחימוביץ ', מתל אביב (ישראלי). לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני היינו באחד העשבים עד שהוא סוף סוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם לעולם. ניסיתי להיות חזק רק בשביל הילדים אבל לא יכולתי לשלוט בכאב שמכות את ליבי, לבי התמלא עצב וכאב כי הייתי מאוהבת בבעלי באמת. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל לו תמיד לחזור אלי, הייתי ממש נסער והייתי זקוק לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אוסגידה יכול לעזור להחזיר פריטים במהירות. אז הרגשתי שאנסה אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי התקשר אלי באמת ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו היום, עם הרבה אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. מאז אותו יום נישואינו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אוסגיד. הוא כל כך עוצמתי והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אוסגיד גלגל כישוף אמיתי וחזק שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדיהם בזמן של צרה, אם אתם כאן ואתם זקוקים לאקס שלך חזרה או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה עוד, צור קשר עם הכישוף החזק הזה עכשיו. הנה כתובת המייל שלו: doctorosagiede75@gmail.com או whatsapp ו- viber בטלפון +2349014523836

    השבמחק