יום שלישי, 26 בנובמבר 2019

אחד לבן שני שחור , לסבתא של אפריים.......

תענוג טעים לחיך, כזה ששווה את "החטא"!

באוסם מתכוננים לבואו של גנרל חורף ומוסיפים טעמים מפנקים ושילובים מעניינים , של מלוח ומתוק, כי כבר נמאס לנו לבחור, בחירות זה דבר קשה 
ומנסיון כשבוחרים באחד ספק שלא נרצה גם את האחר מיד ולפעמים אפילו בו בזמן.

אז איזה כייף שאין צורך לבחור ועשו לנו את החיים קלים, לפחות בחטיפים ,

אפרופו בציפוי שוקולד לבן והשני בציפוי שוקולד מריר, שני הטעמים מצטרפים לציפוי החלב שכבש את קהל הצרכנים, השילוב בין המלוח והמתוק מוכר לנו הצרכנים .

הצעד שעשתה אוסם הגיע בעקבות הלחץ שהופעל מהצרכנים לבקשה להגדלת מגוון סוגי הציפוי של האפרופו.

אז זה טעים והלבן סופר מדהים, מה שחבל שזה מגיע במארז עם כמות קטנה.

ומבחינתי רצוי שאוסם ירשמו על גב האריזה - זהירות ממכר 


תמונה יכולה לכלול: ‏‏מזון‏‏


3 תגובות:

  1. שמי שלי יחימוביץ ', מתל אביב (ישראלי). לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני היינו באחד העשבים עד שהוא סוף סוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם לעולם. ניסיתי להיות חזק רק בשביל הילדים אבל לא יכולתי לשלוט בכאב שמכות את ליבי, לבי התמלא עצב וכאב כי הייתי מאוהבת בבעלי באמת. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל לו תמיד לחזור אלי, הייתי ממש נסער והייתי זקוק לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אוסגידה יכול לעזור להחזיר פריטים במהירות. אז הרגשתי שאנסה אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי התקשר אלי באמת ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו היום, עם הרבה אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. מאז אותו יום נישואינו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אוסגיד. הוא כל כך עוצמתי והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אוסגיד גלגל כישוף אמיתי וחזק שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדיהם בזמן של צרה, אם אתם כאן ואתם זקוקים לאקס שלך חזרה או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה עוד, צור קשר עם הכישוף החזק הזה עכשיו. הנה כתובת המייל שלו: doctorosagiede75@gmail.com או whatsapp ו- viber בטלפון +2349014523836

    השבמחק
  2. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק
  3. הייתי כל כך מדוכא כשאהובתי עזבה אותי בשביל בחור אחר אחרי שיצאנו חמש שנים, ניסיתי להתחנן שהיא תחזור אליי, היא סירבה ואמרה שאין לה יותר רגשות אליי. אחרי כל האהבה שחלקנו בעבר, לא יכולתי לדמיין את חיי בלעדיה, כי האהבה שלי אליה לא יסולא בפז למסחר מכל סיבה שהיא, יום אחד כשגלשתי באינטרנט ראיתי תגובה על כך שיש לו את הכוח לחזור למאהב לשעבר והחלטתי לנסות לשכנע את עצמי על ידי יצירת קשר איתו ומיד עשיתי הוא ענה והסברתי מה עובר עליו והוא אמר שבחור אחר השתמש בה בכישוף וודו ובגלל זה היא עזבה אותי בגללו למרות הדאגה שלי אליה וההבטחה שהוא יעזור לי להחזיר את המאהב שלי, וזה גם יעזור לי להטיל עליו כישוף כדי שלא יוכל להכות אותי בחזרה בעתיד, תוך פחות משלושה ימים נורה גבר על ידי גברים אלמונים בפלורידה ותוך 48 שעות החברה שלי הייתה בבית שלי וחיכתה שאחזור מהעבודה, וכשחזרתי, היא התחילה להתחנן ואמרה שהיא מצטערת שהיא מעולם לא ידעה מה פגע בה. תודה לך ד"ר אפטה על עזרתך. צור קשר עם DR APATA לקבלת עזרה מיידית באמצעות דוא"ל: drapata4@gmail.com. אתה יכול גם לשוחח איתו ב-WhatsApp/Viber באמצעות (+66 81 302 8552). צור קשר עם DR APATA לקבלת עזרה מיידית באמצעות דוא"ל: drapata4@gmail.com. אתה יכול גם לשוחח איתו ב-WhatsApp/Viber באמצעות (+66 81 302 8552). צור קשר עם DR APATA לקבלת עזרה מיידית באמצעות דוא"ל: drapata4@gmail.com. אתה יכול גם לשוחח איתו ב-WhatsApp/Viber באמצעות (+66 81 302 8552)

    השבמחק