יום חמישי, 20 בפברואר 2020

פטפותים מהוואגינה

עצוב, עצוב שב-2020 אנשים מתביישים לדבר על דברים כמו בריחת שתן,אסתטיקה ווגינלית ועוד....
ואני לא מתפלאה , כי כולנו גדלנו לתרבות שבה ירכיים שמנות הן לא יפות, גדלנו לתרבות של דיכוי ומופנמות.
לאחר שנים שהוואגינה שלנו ידעה, מחזור, לידות דיי נמנעו להרבות להתעסק בה, למעשה היא פיתחה אישיות נפרדת, .יש אותנו הנשים ואותה הוואגינה, גם אנחנו הנשים דיי מתביישות בה, מתי בפעם האחרונה לקחת מראה כדי לראות מה הולך שם? או שהאם בכלל הסתכלת אי פעם?

אין תיאור זמין לתמונה.

תתפלאו שרוב הנשים אפילו לא יודעות איך נראית וואגינה וחבל, כי אנחנו הנשים משקיעות לא מעט כסף על בגדים יפים ומחמיאים, על טיפולים אסתטיים , יש אפילו שמשקיעות בניתוחי פלסטיקה הכל כדי לשפר את הבטחון העצמי ובעיקר להרגיש טוב עם עצמנו.
נשים רבות סובלות מבעיות שכיחות של בריחת שתן, יובש נרתיקי , דלקות נרתיקיות ועוד ומתביישות לספר על זה, הדברים האלה גורמים לנו לאי נוחות, אי נוחות במגע אינטימי , אי נוחות בחיי היום יום, קפיצה בחבל כבר לא באה בחשבון.

אין תיאור זמין לתמונה.

היום בישראל מורגשת סוג של עליית מדרגה בכל מה שקשור באסתטיקה וואגינלית, הודות לקרדישיאן, כוחן של נשים הולך ומתעצם, כל זה הביא את ד"ר פאני בר לוי להיות חלוצה בתחום האסתטיקה הוואגינלית.

בואו נצלול יחד למנהרת הוואגינה, החל מהלידה הראשונה הוואגינה עוברת שינווים היא מתרחבת , מאבדת נפח, הצבע שלה משתנה כל הדברים הללו עלולים להביא לידי תסכול וחוסר הנאה מינית, ד"ר פאני בר לוי, רופאת נשים וחלוצת דרך בכל הקשור לאסתטיקה וואגינית , מציעה שלל טיפולים לנשים, 
כי מי אם לא פאני מכירה טוב את המיקום הזה- הוואגינה.
פאני יוצרת לכם "פנים חדשות"- באמצעות מגוון טיפולים:

טיפול באמצעות מכשיר לייזר/ RF גלי רדיו, נועד לטפל בבעיות פונקציונליות כמו יובש נרתיקי או גרד, כמו גם פיגמנטציה והצרת נרתיק.
אורך הטיפול כ-15 ד , הטיפול אינו פולשני והתוצאה ארוכת טווח.

טיפול נוסף, הזרקת חומצה היאלורונית- אנחנו דואגות להזריק לעור הפנים אבל שוכחות את הפנים שלנו, ה inside, הטיפול מיועד לסובלות מיובש וואגינלי , יובש שמפריע וגורם לכאב בעת חיכוך, כתוצאה מההזרקה המקום הופך ללח יותר ומגביר את ייצור הקולגן.

טיפול נוסף , PRP - טיפול באמצעות פלסמה של הדם העצמי של המטופלת , מה שמשפר את עוצמת הרגישות.

הטיפולים מוצאמים לכל אחת ואחת ונעשה לאחר אבחון מקצועי.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏פאני בר לוי‏‏, ‏‏בתוך מבנה‏‏‏

לייעוץ ותיאום ד"ר פאני בר לוי- 0772307121 .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה