יום חמישי, 20 בפברואר 2020

להחזיר את האור לעור

הפנים שלנו תמיד היו בראש הענינים, הם כרטיס הביקור שלנו, הרושם הראשוני. אז מה הפלא ששנים נשים בעיקר ולאחרונה גם גברים מתעסקים הרבה סביב מראה הפנים.
קמטים שפעם היו נסבלים ומתקבלים,היום כבר מחוץ למשחק, היום אותו קולגן שעובד באופן טבעי לשיקום העור ומתדלדל בצורה משמעותית לאחר גיל 20, הוא, כבר מזמן אינו השחקן המרכזי, היום המציאו ופיתחו שיטות ומצאו עזרים שעוזרים לשיפור ושיקום מראה העור, מפילינג קל , שניתן לעשות בבית, עד פילינג עמוק גם שימוש בבוטוקוס וחומצה הילארונית לאחרונה אף שמעתי על אבקת קולוגן .
אבל מעטים מהרופאים שמאמינים בדרכי הטיפול ללא התערבות מחטים, אחת מהם פגשתי השבוע, ד"ר אירנה שנדשטיין.


תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏אדם אחד או יותר‏ ו‏תקריב‏‏‏
אין תיאור זמין לתמונה.

לי ולעור הפנים שלי היסטוריה של שנים רבות, העור שלי ידע עליות אבל גם ירידות, עם השנים גם סימנים וצלקות , עשיתי המון טיפולים מפילינג בינוני
ועד מיזותרפיה, האמת שחל שיפור.

השבוע הגעתי למרפאה בלב תל אביב, המרפאה של ד"ר אירנה, כבר בכניסה מורגשת אנרגיה טובה, ד"ר אירנה היא כנראה אחרונה מסוגה, היא פחות דוגלת בשיטת המחטים וההזרקות , גם אם זה "עולה" לה באיבוד מטופלים, אצל ד"ר אירנה אין חייב/ת , אם ד"ר  אירנה אומרת שלא מתאים אין מצב אז אין מצב.

ד"ר אירנה מסבירה שהדרך לעור פנים חלק, לא חייבת לעבור דרך הזרקת בוטוקוס ולא כולנו חייבות להיראות כמו קים קרדישיאן, יש גם דרך להישאר טבעית ועדיין לשקם את עור הפנים.

לפני שנכנסנו לטיפול , ישבנו לשיחת הכרות ואבחון, אירנה המקסימה והעדינה, הסבירה לי כי נדרשים כמה טיפולים שאותם מומלץ לעבור בתקופה קרירה, לפני בואה של השמש ההרסנית, 
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏אדם אחד או יותר‏ ו‏תקריב‏‏‏

נכנסתי לחדר הטיפולים לטיפול חומצתי, כמה שכבות של פילינג קל ולאחר מכן חומצה שמעט צרבה למשך שתי דקות, בסיום העור הרגיש רענן להפליא , נקי מכל האבק והזיהום שקיים באויר החופשי.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‎Michal Yosef‎‏‏, ‏‏‏‏לשבת‏, ‏פסים‏‏ ו‏תקריב‏‏‏‏





כמובן שקבענו כבר טיפול 2 , גם עליו אעדכן.
אין תיאור זמין לתמונה.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏‏לשבת‏ ו‏פסים‏‏‏‏

ד"ר אירנה שנדשטיין, M.D.מומחית ברפואה אסתטית וטיפול בכאב
‎בר גיורא 11‎, תל אביב.
טל': 03-528-1383

תמונה יכולה לכלול: ‏טקסט שאומר '‏ד"ר אירינה שנדשטיין ש.ב.א. "קליניקה אירנה"‏'‏



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה