יום ראשון, 5 בנובמבר 2017

תנו לי ביס בייבי- בטעם תפוח ללא גלוטן.

התינוקות שלנו הופכים מהר מאוד לעצמאים , הם מבקשים לנסות הכל
בעצמם.

מכירים את זה שאתם אוכלים משהו ליד הילדים והם מסתכלים עליכם בעיני עגל , כאילו מבקשים "תנו לי גם"?
זה בעיקר קורה שאנחנו אוכלים דברים שאינם מתאימים לקטנטנים שלנו,
את סדרת חטיפי האורז בייבי ביס אני מכירה כבר מזמן, הם מגיעים בטעם טבעי ,גזר, בננה ועכשיו מתווסף לו גם התפוח.

החטיף נוח לאחיזה ונמס בפה, כך שאין פחד של חנק, הוא לא מכיל חומר משמר וגם הוא ללא גלוטן, הוא דל קלוריות (מעולה למבוגרים ששומרים דיאטה ומחפשים נשנוש).


אני מצאתי שהחטיף מעולה גם לילד הסרבן שלי , שלא אוכל פירות וירקות , אומנם יקום מי שיגיד שאין כמו טבעי, אבל במקרה של סרבן כמו שלי עדיף לתת לו בדרך של הסוואה.

מארז בייביביס מכיל 24 חטיפים שכל זוג ארוז בנפרד, מעולה לשמירה של טריות המוצר, האריזות המבודדות מעולות לנשיאת החטיף גם כשאנחנו מחוץ לבית.




המוצר בכשרות הבד"ץ וחתם סופר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה