יום שבת, 8 בספטמבר 2018

פלואי גיבור קטן גדול - סרט מקסים!

כשיוצאים למסע , צריך לזכור לא לקחת דברים מיותרים , צריך לקחת חלומות ושמחה ואם אפשר חבר שיהיה לעזר, הסרט פלואי מזכיר במעט את הספר צידה לדרך.



פלואי גוזל חופמאי קטן מפחד לעוף, בגלל התקרית של אבא שלו שהיה מנהיג הלהקה , אשר נתפס על ידי הנץ האכזר , שאדו, פלואי שהיה עד למקרה (שקרה דיי בגללו) מאותו רגע הופך להיות נטול שמחת חיים , פלואי נשאב אל זכרונות מתוקים שהיו לו עם אביו וניאחז בנוצה שהיא הדבר האחרון שנישאר לו מאביו. 

הקיץ עומד להסתיים והעונה הקרה מתקרבת להקות הציפורים והחופמאים יוצאים אל עבר הדרום החם, פלואי נותר מאחור ,רגע לפני שהלהקה שלו יוצאת לדרך, הוא מביט במשפחתו ואהובתו פלמריה מתרחקים דרומה  לארצות החמות ומבטיח " אני אראה אותך שוב פלמריה".





פלואי מתחיל במסע רגלי , ארוך ומייגע , מסע עם המון סכנות , פלואי מחליט לחכות לאהובתו ולאימו בעמק גן העדן , עמק ששם נמצאים כל ה"פחדנים" שרוצים להישאר בחיים ולא להיות גיבורים ולסכן את עצמם.
בדרך הוא פוגש בגיארון הם מתידדים , גיארון מציל את פלואי ומסביר לו שאם יביט לכוכבים ימצא שם את אבא שלו ואת כל האהובים , הם יעזרו לו במסע , לגיארון יש מטרה לחסל את שאדו הנץ הנורא, האם הוא יצליח במשימה?

פלואי לומד שאהבת אמת יכולה להעיף אותך למעלה גם שמפחיד , שחברות אמיתית תמיד תהיה שם בשבילך , ברגעים שמחים וברגעים קשים.

פלואי שמגיע בשארית כוחותיו לעמק גן העדן , צריך להחליט , האם להישאר בטוח ומוגן וחי , או לצאת ולעזור למשפחתו מפני שאדו, מה יחליט פלואי?
האם פלואי יפגוש במשפחתו? מה יקרה לשאדו? והשאלה הכי גדולה, האם פלואי יצליח לעוף?

הסרט מקסים ומלמד , שלפעמים גם הקטנים גיבורים וכשמציבים מטרה ודבקים בה , בסוף משיגים אותה , גם אם הדרך רצופה מכשולים.

הסרט מומלץ מאוד , מגיל 3 ומעלה.
הסרט יעלה לאקרנים ב-20.9 .



תמונה יכולה לכלול: ‏אדם אחד‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה