יום שבת, 1 בספטמבר 2018

מתנה נפלאה לחג- אלן קאר

שיפה ושונה תהא השנה אשר מתחילה לה עכשיו!!!


כשמברכים שנה טובה , מייחלים שהיא תהא גם רעננה עם ריחות נעימים ובלי הרגלים רעים, אחד מאותם הרגלים רעים , זה עישון, שלא רק מזיק למעשן אלא, גם למי שסביבו , זה מלווה בריח נורא שנדבק לבגדים לשיער ואפילו לידיים ולא רק, זה גורם לנזקים בעיקר בטווח הרחוק ,מחקרים הוכיחו , שעישון גורם לאימפוטנציה , לסרטן ומשנה לשנה מתפרסמים 
מחקרים שמגדילים את הנזקים שנגרמים כתוצאה מעישון, אין ספק שלהיגמל מעישון משפר משמעותית את איכות החיים , משפר את חוש הטעם והריח ומפחית את הסיכוי למחלות שונות הנגרמות מעישון.

לסיגריות כמובן גם עלות לא מבוטלת שמצטברת וגדילה משנה לשנה.

ידעתם שיש אפילו יום בשנה שמציינים בכל העולם " יום ללא עישון"?!!!

כשחושבים על מתנה נפלאה לחג שיכולה להועיל למקבל המתנה עצמו ובאופן ישיר גם על כל מי שבקרבתו , אני חושבת על סדנת גמילה, אחת מהן היא סדנת אלן קאר, עם אחוזי הצלחה גבוהים,  סדנה שהוכיחה את עצמה ועזרה למעל 30 מיליון מעשנים מסביב לעולם להפסיק לעשן, באמצעות שיטה ייחודית.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏מזון‏‏

הסדנה כוללת מפגש חד פעמי אשר מועברת ע"י אנשי מקצוע מוסמכים 
שגם הם היו מעשנים בעבר.

יש כל כך הרבה מכונים וסדנאות , מה מיוחד בשיטה של אלן קאר?

חוץ מכך שמלמדים אנשים להפסיק לעשן , השיטה גם מבטלת את הרצון לעשן והגעגוע לסיגריות , את האכילה המוגברת שבאה כפיצוי , להמשיך לשתות את אותו הקפה רק בלי הסיגריה ליד וכו'.....

אורך המפגש כ-6 שעות וחצי , שמורכב משני חלקים.

מרבית המטופלים לומדים אריך להיגמל כבר במפגש הראשון , אך ישנם כאלה שמרגישים עדיין קושי ובמיוחד למטרה הזו ישנה תמיכה טלפונית של אלן קאר , ניתן להגיע גם למפגשי חיזוק ללא תוספת תשלום .

בכל מקרה יש אחריות לתוצאות והחזר כספי, אך אחוזי ההצלחה מדברים בעד עצמן.
שתהיה שנה טובה ונעימה .




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה