יום שני, 24 בספטמבר 2018

מפלצות בשלג - הלהיט שממיס כל שלג ולב.

תמיד אמרו לי שבחיים , הכל עניין של תקשורת, כשהתקשורת טובה אפשר להבין גם בלי מילים, גם קרח יכול להישבר ושלג יומס מול חברות אמת!


זהו מוסר ההשכל של מפלצות בשלג.


אי שם בראש ההר המושלג הרבה מעל לעננים גרים להם היטים- יצורים ענקיים ופרוותיים ,  הם מנהלים את "הכפר" שלהם ברוטינה , לכל אחד תפקיד משלו. 

הכל מתחיל כשמיגו היטי מגיע לגיל בו הוא מקבל את התפקיד שכ"כ חשק בו , את תפקיד אביו, הוא מעיר את האבנים של הכפר, תפקיד חשוב מאוד .
כולם מתרגשים בשבילו ומברכים אותו, מיגו מבין את גודל האחריות שהוטלה עליו ומתחיל להתכונן לתפקידו החדש.
כדי להתכונן לתפקידו החדש מתחיל מיגו להתאמן עם אביו, אך אז קורה דבר מוזר, מיגו רואה מטוס ונבהל למראה היצור המוזר שפולט רעש חזק ואש , המטוס נראה למיגו כמפלצת מפחידה, המטוס נופל ומתרסק ומתוכו צץ יצור קטן , אותו יצור שמיגו ושאר הכפר שמעו עליו רק באגדות, 
הסמול פוט- בן אדם עם רגליים קטנות.

מיגו , מתרגש ורץ לספר לכל הכפר על התגלית , אך אף אחד לא מאמין לו ומיגו "זוכה" לנידוי וגירוש ע"י שומר האבן (ראש הכפר), מיגו מחליט להוכיח להם שהוא צודק ויוצא במסע חיפוש אחרי סמול פוט.

מסתבר שמיגו לא לבד ואליו מצטרפים כמה מחבריו לכפר שטענו גם הם , כי ראו סמול פוט , מיגו יוצא למסע שמתחיל גבוה בין העננים ומגיע אל מקום מקסים , מקום מגוריו של הסמול פוט , המפגש בינו לבין סמול פוט לא מתבושש להגיע , יחד הם יוצאים להרפתקה , מפחידה , מרגשת ובעיקר קפואה ואפילו מצחיקה .



מיגו מביא את ספוקי -( סמול פוט) אל הכפר כדי להוכיח את צדקתו, אך לאחר שיחה עם שומר האבן ניאלץ מיגו לשקר לחבריו בכפר כדי להגן עליהם,
מיגו שניאלץ לשקר עומד בפני דילמה קשה .

במהלך הסרט מיגו לומד מהי חברות אמת , על מי ניתן לסמוך , מהו אומץ לב
ואהבה.

הסרט מקסים ומראה שלפעמים אנחנו נוטים לשפוט עפ"י מראה , היטים נראו כמפלצות לבני האדם ובני האדם נראו כמפלצות ליטים.
מומלץ , מומלץ מומלץ !!!!! מאז מלך האריות לא נהנתי מסרט מצויר ברמה כזו.
הסרט מעט ארוך -  90 דקות , אבל אף ילד לא זז ממקומו!
הסרט יעלה לארקנים ב-27.9 .

מבטיחה שתהנו , חג שמח 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה