יום שבת, 22 בספטמבר 2018

תיק תק , תיק תק , הבית עם השעון המסתורי

אם אהבתם את סדרת הסרטים של הארי פוטר , תתכוננו להתאהב בסרט הבא,
הבית עם השעון המסתורי, כן, נמצא מחליף חדש להארי.

כשלואיס ילד מופנם מאבד את הוריו הוא ניאלץ לעבור לגור עם דודו היחיד והמוזר שגר בטירה גדולה ומוזרה גם היא, לואיס הסקרן מגיע אל הטירה שם הוא מכיר את חברתו של דודו גברת צימרמן היפיפיה , שמתעקשת ללבוש רק סגול - הלוא היא קייט בלאנשט שמגלה מראה משובח ומשחק כרגיל נהדר,





 בתהליך המעבר מתחיל לואיס את לימודיו בבית ספר חדש, שם הוא לא מקובל ונראה לשאר הילדים כמוזר, בגלל משקפי הטייסים שלואיס חובש על ראשו.



בבקרים הכל נראה מאוד רגיל , אבל בלילות הכל מתחיל לתקתק , לואיס שומע צעדים ותקתוקי שעון , גם את אימו שמספרת ללואיס כי הדוד שלו אכן מוזר ומעודדת אותו לחפש ספר ומפתח , כל זה מוביל את לואיס לשוטט בבית .
לואיס ששומע מכמה ילדים בבית הספר על הטירה המכושפת ועל דודו המכשף, מחליט לבדוק את הרעשים שהוא שומע בכל לילה, לואיס מגלה שהטירה אכן מכושפת ודודו הוא בעל אוב , שזה מכשף, דודו מלמד אותו קסמים וכשפים , אך מסתיר ממנו את הסוד הגדול של הבית , סוד השעון המסתורי.

שעון שהוסתר בתוך קירות הטירה ע"י בעל האוב הקודם שהיה גר שם לפני הדוד.
בהמשך ניאלץ הדוד לשתף את לואיס בסוד השעון ומגלה לו , כי השעון מסוגל להחריב את העולם, יחד הם יוצאים למסע , מצחיק , מפחיד לחיפוש והשמדת השעון, האם הם ימצאו אותו? האם העולם ייחרב? 
זו לא רק מלחמה על הבית , זו מלחמה להציל את העולם.

הסרט מעט מפחיד , הבת שלי בת ה-12 ממש פחדה מכמה סצינות ואף סובבה את הראש, האמת לדעתי מומלץ רק לילדים מגיל 13 ומעלה, שאוהבים את ז'אנר הפטנזיה המפחידה שמסוגלים לראות דמויות מפחידות .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה