יום שבת, 28 במאי 2016

רוני חתוכה -הבית שמגשים משאלות !!!

יש לי חלום,בחלום אני נכנסת לים/לבריכה ויוצאת עם שיער גולש ויפה,
ואז אני מתעוררת ויודעת שזה רק בחלום.

אני מאוד אוהבת את הקיץ,שמש,חם,בריכה,ים,הילדים בחופשה,יש לי את כל הסיבות הטובות והנכונות להנות מזה,

אבל עד היום אני לא ממש מנצלת אותם,תמיד על יד ,על שפת הבריכה ,על שפת הים,האמת,אני יגלה לכם סוד,עד היום פחדתי מהמים ולא בגלל שפחדתי משחייה,לשחות אני יודעת,הממה פחדתי שהשיער יירטב ולו בטיפה של מים,בגלל הפן,
מי שהיה מתקרב אליי עם טיפה של מים מיד היה מקבל שאגה.
למעשה יום שיגרתי אצל שיער יבש כמו שלי,דורש המון טיפול גם לאחר הפן.


השנה החלטתי לא לוותר על הנאות הקיץ ,ללכת לבריכה ולים ,לשחות,
לכייף עם הילדים וגם להישאר עם שיער חלק אפילו אחרי טבילה בבריכה.

איך עושים את זה?? השיער שלי צבוע,יבש,מקורזל,עם פסים,בקיצור שיער עם אישיות עצמאית.

בית לשיער מכירים??? כשהגעתי לראשונה הכרתי את מי שעומד בראש הבית,רוני חתוכה,רוני הסביר לנו מה ניתן למצוא תחת קורת הגג הזו שנקראת
"בית לשיער",שיקום השיער, החלקות,שזירת שיער ועוד.....בית שמגשים חלומות.


הגעתי לשם,מתוך רצון לשינוי,לא עוד פנים,כן להנות מבילויי הקיץ,
כשהגעתי כמובן שהיו כבר כמה שבאו לעשות דברים שונים,
פתאום כל מה שרוני דיבר עליו והסביר קיבל תוקף,כל לקוחה יצאה מרוצה ואני הייתי פעורת פה מהתוצאות.






האוירה בבית לשיער נותנת תחושה של מקצועיות ,החל מהייעוץ שנותן רוני ועד לביצוע המשימה,ניכר שרוני מאוד אוהב את העבודה שלו,מתוך ההסברים ,האחיזה בפן....מבחינתי הוא מבצע סוג של שליחות,לגרום לכל אחת להראות ולהרגיש טוב עם עצמה.
המילה שהכי מבטאת את רוני-פרפקציוניסט!!!!

לפני שהגעתי לרוני השיער שלי שסובל מהתעללות מתמדת מצידי,הייתי בכמה מספרות,כך שעם השנים למדתי לגלות ולזהות מי ספר ומי אומן,
רוני הוא אומן.

ככה הגעתי

לאחר ייעוץ ,רוני החליט כמובן ריבונדינג,החלקה משקמת,(על זה השיער שלי יודה לי),מתיישבים על הכיסא לאחר חפיפה רצינית ומתחילים,
בדרך כלל בדקות אלו הלב שלי היה מתחיל לפעום מדאגה,הפעם הייתי נינוחה,
הרגשתי שאני בידיים בטוחות!!!!

במריחת החומר נעשתה עבודה בחמש ידיים,רוני,דודו ומשה.

התהליך של ההחלקה נעשה בשלבים,כל הזמן הייתי סקרנית איך ייצא,
אבל משהו בטון המרגיע של רוני נותן סוג של רוגע ,סבלנות.
לאחר שסיימנו עם המריחות וההמתנות,הגיע שלב החפיפה והפן,
כבר בחפיפה היה ניתן לראות שהשיער חלקקקקקקקק,וואוו התרגשתי,
לאחר פן שלקח מספר דקות דודו האלוף סיפר אותי ,והנה התוצאה:

הייתי מאושרת ושמחה עם חיוך מאוזן לאוזן
כמובן שיצאתי עם הסברים מדוייקים איך ועם מה חופפים,
כדי לשמור על ההחלקה.
טוב אבל זה עדיין לא חכמה,כאן אני אחרי פן,השאלה שלי היתה,איך
השיער ייראה לאחר חפיפה בלי פן????
 
לאחר מספר ימים חפפתי בשמפו המיוחד שרוני נתן לי,
ו.....השיער שלי חלק ללא צורך בפן יותר!!!!!
אפשר לומר שהתאהבתי בשיער שלי
והכי חשוב אני כבר לא פוחדת ממים!!!!
אני מזה הולכת לפצות את עצמי על שנים שרק ישבתי על יד....

ככה זה נראה לאחר חפיפה וייבוש טבעי ללא פן.


 
רוצים לקרוא עוד על בית לשיער-הכנסו לכאן
אני בטוחה שכמוני יש עוד מיליוני נשים,אז למה שתשבו ליד???
למה לא להנות מהחיים???
בבית לשיער יגרמו לך להנות ולהרגיש טוב עם השיער שלך,
עם הצלחות לא מתווכחים!!!

'בית לשיער' בן יהודה 231 תל אביב.


077-7298728