יום שבת, 28 במאי 2016

המשפחה שלי-תמיד איתי בכל נסיעה

הרכב שלנו מזמן הפך להיות "הרגליים" שלנו,טיולים,הסעות לחוגים לבית ספר ועוד...

כמה כייף שאנחנו ניידים ולכל מקום מגיעים,אבל,לפעמים זה הופך לסיוט,

כמונו כולם אוהבים לטייל ולהנות,בעיקר באביב ובקיץ,קרה לכם שהחנתם את הרכב במקום ואז כשחזרתם שכחתם איפה??? לי זה קרה וקורה המון.

קרה לי פעם שנעמדתי ליד רכב דומה מאוד לשלי ואני מנסה לפתוח אותו ,ללא הצלחה,הסתובבתי סביבו מנסה להבין מה לא בסדר,בהתחלה חשבתי אולי השלט,אבל אז קלטתי שזה בכלל לא הרכב שלי.

השבוע הפכתי את הרכב המשפחתי שלנו לייחודי ,הרכב של המשפחה שלי,כן זו המשפחה המקסימה שלי,

בעזרת מדבקות מקסימות שנותנות ייחוד וקסם,מדבקות שמבדילות את הרכב שלנו מכל רכב אחר,

זה קודם כל יפה ומקסים שנית זה עוזר לי לזהות את הרכב שלנו רק מלהעיף מבט על השמשה.

מעבר לזה יש משהו מיוחד במדבקה ,אני מסתכלת עליה בגאווה,זו המשפחה שלי,כן שלי!!!

את המדבקות של המשפחה שלי הרכבתי בעצמי,איך זה עובד??

נכנסים לאתר המשפחה שלי ומתחילים לבחור את המשפחה הפרטית שלכם,

בוחרים קטגורייה ובוחרים,אמא,אבא ,סבתא,סבא,ילדים,חיות מחמד וכו'...

כל משפחה ומשפחה יש לה את הייחודיות שלה ולא כל המשפחות דומות,

יש אמא שאוהבת לבשל ויש שאוהבת לקרוא ספרים ועוד....
בקטגוריית הילדים יש תת קטגוריה-

אחרי שבחרתם והרכבתם את המשפחה שלכם נותר שלב התשלום,

האתר בנוי בצורה פשוטה קלה ומובנת,בחרתם,עדכנתם,שילמתם,תוך מספר ימים תקבלו את המעטפה עם הדמויות של המשפחה שלכם עכשיו רק נשאר להדביק על הרכב שלכם ולהפוך אותו בשניות ובקלות לייחודי.


מדבקות המשפחה שלי יכולות לשמש למתנה כייפית ומהנה ,כל משפחה והלוגו המשפחתי שלה.
המשפחה התרחבה??? זו בשורה משמחת,תמיד תוכלו להוסיף.

אז איך נראית המשפחה שלכם????
עכשיו אחרי שהרכבתם את המשפחה שלכם ,נותר שתשמרו עליה ,סעו בזהירות!!!

מחיר כל מדבקה 15 ש"ח.