יום שני, 4 ביולי 2016

אורגני-פופסטיבל פסטיבל הפופקורן הראשון בארץ.

הקיץ כבר כאן מורגש בסממנים האופיינים לו ,חם לח ודביק,בנוסף לסממני הקיץ הלא ממש נעימים שדיי מקשים,קיימת העובדה שהילדים יצאו לחופשה ,החופש הגדול,אז אנחנו מחפשים מה לעשות איתם בכל יום,הקטנה שלי כבר ארגנה טבלה ,אמא שלא נבזבז את הזמן ונדע להתכונן.

בשנים האחרונות קיימת תחושה של חזרה למקורות והמקורות של העם שלנו זה עבודת אדמה ,החיבור והקשר הנפלא בין האדם לאדמה מלווה אותנו מתקופת המקרא כשאבות אבותנו היו עובדי אדמה ורועי צאן,שהמשיכה גם בתקופת העלייה הראשונה(אמנם לא רועי צאן אבל החקלאות היתה בשיאה).
מירוץ החיים האורבני קצת גורם לילדים שלנו לא ממש להבין מה זה עובדי אדמה ,בשבת האחרונה לקחתי את ילדיי לחוות ולהרגיש בדרך נפלאה את החיבור למקורות לטבע לאדמה.
הטבע כל כך עוצמתי ויחד עם זאת כל כך שקט  ורך,נקי.


השבוע לקחתי את ילדיי לטעום על קצה המזלג מה זה חקלאות,נסענו לפסטיבל שונה מסוגו מכל הפסטיבלים שהכרתם עד היום,בפסטיבל הזה אין תחרות אין שירים אבל יש בו פופקורן והרבה,כמה שתרצו,

בפסטיבל פוגשים הילדים את צורותיו השונות של הפופקורן מרגע התחלתו כגלעין ועד הנביטה של קלחי תירס,הילדים וגם אנחנו הגדולים לומדים עובדות מרעננות שלא ידענו על תירס,כמו לדוגמא שתירס עם שיער לבן זהו תירס צעיר ולא בשל לעומת תירס עם שיער שחור מאובק שהוא תירס בשל,ממש הפוך מאיתנו.
כל זה תוך כדי סיור בתוך שדה התירס הקיים במקום,
בנוסף הילדים שותלים זרעי תירס במקום,
הילדים נהנים מאטרקציוצ נוספות כמו טרמפולינה ויצירת פיתות בטאבון עליהם יוכלו למרוח שוקולד ,פינת ציור פינת זולה נחמדה ועוד...


מי שעומד מאחורי הפסטיבל הייחודי הזה הוא אורי וייס,צעיר מוכשר עם ידע נרחב בחקלאות שמחזיק ומתחזק גינות של משפחות מהאזור שמבקשות חקלאות תוצרת בית,נתקלתי באחד מבעלי הגינות שסיפר לי כי אודי לא חוסך בידע הנרחב ומעניק להם זרעים לגידול,המתאימים לעונה,עוד סיפר לי כי הנכדים והילדים כבר הספיקו להנות מהירקות שגידל.
הפסטיבל נמצא במושב גני עם צמוד להוד השרון רחוב בית העם 30,מומלץ להגיע בשעות הפחות חמות.
הפסטיבל פועל רק עד סוף לודש יולי בלבד,לכן מומלץ להגיע זה חוויה.
ימי הפעילות א-ה מ 16.00-20.00
בשבת 16.00-20.00
מחיר לילד באמצע השבוע 35 שח ובשבת 40 שח.
מבוגר 25 שח ובשבת 30.
לפרטים והרשמה מראש 0547274633 אורי.
תהנו.

2 תגובות: