יום שישי, 11 בנובמבר 2016

סולוג -ילדים מבינים אופנה קולקציית חורף 2016-7

חשבתם שהילדים של היום מבינים במחשבים ורק בזה???? אז חשבתם,הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש,כי לילדים של היום יש דיעה כמעט בכל דבר,אפילו באופנה,כשהם קטנים אנחנו בעלי יד חופשית לקנות ככל שעולה על רוחנו,על פי הטעם האישי שלנו ,אבל מרגע שבו הם 
ניחשפים לרשתות החברתיות ,לפרסומות וכו' ,הם הופכים לבעלי טעם וסטייל בעצמם,כבר לא "סומכים" על הטעם של האמא או האבא,הם יודעים בדיוק מה הם רוצים,החל מצבע ,גזרה עד שילוב ואקססוריז.






כשהוזמנתי להשקת קולקצצית חורף 2016/2017 לא התפלאתי שמי שהציגה בפננו את הקולקצייה ואף הסבירה עליה היתה לא אחרת מאושיית האינסטגרם  קים אזולאי,שחיה ,נושמת ומדברת בשפה של fashion עם המון סטייל וחן 
לדבריה של קים ,הרשת שהכי מבינה ילדים זו רשת סולוג ש"חודרת" לראשם של הילדים ומביאה עבורם את האופנה של אושיות אהובות.


בקולקצייה ניתן למצוא שילוב של אופנה מהעולם עם המון איכות ,נוחות בד בבד עם מחיר שווה ונוח לכל כיס(לדוגמא-עכשיו כבר ניתן לרכוש 2 מכנסי פוטר ב-100 ש"ח או קונים ב-300 משלמים 200 ש"ח).

טווח המידות ברשת מגיל שנתיים ועד 12 ,הרשת מציעה מגוון של טרנדים ממותגים עולים וידועים כמו ,נאוטיקה,לי קופר וסולוג.
ילדים מוצאים עצמם מאוד מחוברים לאופנה שברשת בגלל שהמותגים ידועים מעולם המבוגרים וילדים רוצים להרגיש גדולים.

אמנם הם גדלים במהירות ,אך בכל זאת לנו ההורים יש ציפייה מהבגדים,כן תתפלאו,אנחנו רוצים בגד שיחזיק מעמד כמה כביסות ולא יאבד את הצבע,הגזרה בוא נסכם ונגדיר שיחזיק מעמד לעונה(לפחות),את המותגים לי קופר ונאוטיקה אנחנו מכירים על האיכות ,הנוחות והסטייל שלהם.

סולוג מביאה מגוון רחב של סגנונות שמתאפיינות בנוחיות,אלגנטיות וספורטיביות,בגדים בוגרים עם טאץ של ילדים.

בקולקציית הבנות ניתן למצוא בייסיקים קלילים ליום יום כמו טייץ,טישרט ועוד...ללוק המושלם ניתן למצוא ברשת שמלות ,חצאיות מסתובבות,מעילים דמויי עור ,מעילי פרווה ועוד.







בקולקציית הבנים שולט המראה הספורט אלגנט ביחד ולחוד,חולצות מכופתרות ,חולצות אריג,סריגים צווארוני סיני,ג'קט גינס,ג'קט פרווה,מעילי ניילון ,מכנסיים עם פאצ'ים ,מכנסיים משופשפים ועוד....











אמנם החורף קודר אבל צבעוניות הבדים והבגדים הופכת לעמוקה יותר עם צבעיים של סגול שזוף ,מעושן ,אבל יחד עם זאת הכל עדין יותר על מנת לא לבגר את הקולקצייה.


טווחי המידות:  3-18
גילאי: שנתיים עד 12

מחירים:

חולצות החל מ –79.9 ₪ 
ג'ינסים החל מ – 99.9 ₪ 
חצאיות החל מ – 99.9 ₪ 
שמלות החל מ – 79.9 ₪ 
עליוניות החל מ – 59.9 ₪ 
מעילים החל מ – 119.9 ₪ 





להשיג ברשת סולוג בכל רחבי הארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה