יום שבת, 12 בנובמבר 2016

סדרת הרטבים של פרפקטו -טבעי שיצא פרפקט

החיים שלי הם קרנבל,אין לי רגע דל,עבודה,בית ילדים ,

בתוך כל הלחץ אני צריכה גם לנקות ולבשל,לפעמים אין לי זמן לחתוך ירקות ולא תמיד יש לי במקרר את כל מה שצריך לרוטב מושלם ואני מאוד רוצה לפנק את הגוזלים בלי להתפשר על טעם ואיכות.

לפעמים כל מה שצריך כדי להגיע לתוצאה מושלמת זה רוטב שמכיל את הירקות והתיבול בדיוק במינון המדויק.

חדשות מושלמות מאוסם,סדרת רטבים של פרפקטו,בסדרה 4 רטבים שונים 

בזיליקום,פלפלים,קלאסי ובולונוז.

הרטבים עשירים ומעולים לבישול ,רוטב פסטה,רוטב לפיצה,שקשוקה,קציצות עוף ועוד....

לרטבים טעם נפלא ,למרות שהם מגיעים מוכנים בתוך צנצנות הם מרגישים כאילו עכשיו נעשו וכאילו הירקות נחתכו בזה הרגע.
















הרטבים נוחים לשימוש והופכים את הבישול למהיר וקליל,חוסך המון זמן הכנה,אז אם הילדים רעבים ותנסו לעצור ילד רעב,אפשר להכין ארוחה נפלאה בציק צאק,ככה הילד אוכל ונהנה מטעם נפלא,את מאושרת כי הוא אוכל ובישלת ארוחה טעימה.



אני בישלתי לגוזלים שהתראה פתאומית הודיעו שהם רעבים שקשוקה עם רוטב הפלפלים הנהדר,זה לקח לי בדיוק כ-7 ד',הטעם היה מושלם חבל שלא צילמתי את הצלחות (:




ואם כבר רטבים מושלמים אז לפרפקטו גם פסטה שעשויה מ-100% חיטת דורום איכותית.

עם סדרת הרטבים החדשה של פרפקטו טבעי שהארוחה תצא פרפקט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה