יום רביעי, 16 בנובמבר 2016

אנגלית מהיסוד-קסם האיי בי סי

הילדים שלנו ,אנחנו נעשה הכל כדי להצחיק אותם ,לשמור ולהגן עליהם וגם ללמד אותם ,לפעמים אנחנו נמצא 
את עצמנו משתטים למענם  הכל למענם,למען האושר וההצלחה שלהם,כי האושר שלנו נמדד ועומד בזכות האושר והשמחה שלהם.

את הפוסט הזה אני כותבת אחרי הרבה דמעות שהובילו עם הזמן להתרגשות.
כמו כל דבר איתן ויציב בחיים,יש צורך ביסודות עמוקים ומושרשים
היטב,כשיש יסודות טובים יש גם בטחון ,הצלחות וגם אם יש כשלונות יודעים להתגבר עליהם.

הנסיכה שלי התקשתה בקליטת השפה האנגלית,דבר שהפריע לה ולכל הסובבים,כל מבחן היה מלווה בהמון שכנועים ללמוד,
ואז קלטתי שהפיצית שלי לא מזהה בכלל את האותיות,
הייתי אובדת עיצות ,כל הנסיונות שלי לעזור לה לקלוט אותן עלו בתוהו,
התסכול שלה העיב עלי מאוד והצטערתי לראות אותה כך,מנסה ולא מצליחה,
רוצה אבל לא יכולה .
ואז קיבלתי ספר מיוחד ,שמתאים לילדים עם קושי למידה,
ספר שמדגיש ומבליט את האותיות,השיטה שלו מאוד ייחודית,
הילד לומד לזהות את האותיות בצורה צבעונית ,מסקרנת והכי חשוב
ע"י זכרון צילומי,הספר נכתב בצורה פשוטה ,קלה וברורה לילדים.

את הספר קיבלתי בתחילת השנה ,הקטנה שלי כבר בכיתה ה'
ועדיין מתקשה בזיהוי כל האותיות,שאר הכיתה התקדמה בחומר
והיא עדיין מאחור ,מיד ניגשתי לבדוק על הקטנה שלי,
חייבת להדגיש כי בתחילת השנה נעשו הכתבות
וכל הכתבה תיסכלה יותר מהשניה,
התחלנו במרץ לעבוד עם הספר לשנן את האותיות,
והיום חודשיים וחצי אחרי תחילת השנה,
הנסיכה שלי ותרשו לי להזיל דמעות של אושר,
לא רק שמזהה את האותיות,היא גם יודעת לקרוא!!!!!
ציוני ההכתבות עלו ל-90 ו-100
ויותר מזה הבטחון שלה והרצון שלה ,היא התחילה לאהוב את המקצוע.

פעם כל נסיון ללמוד למבחן ולו רק הכתבה קלה היה עולה לי בדם יזע והרבה דמעות,היום בזכות הספר הנהדר הזה
הלימוד הפך להיות זורם ונעים יותר.

התקשרתי למחברת הספר -סטפני קרמן והודיתי לה על הספר הנפלא,
ספר אותו כתבה בעקבות הרצון שלה לעזור לביתה הקטנה.
אז אם גם לכם אותה בעייה אתם חייבים את הספר "קסם האיי בי סי"
ותתחילו לראות בקסם מול העיניים.
את הספר ניתן לרכוש ברשת סטימצקי.
בנימה אישית-
סטפני היקרה,אני כ"כ מודה לך שעזרת לנסיכה שלי ובעקיפין גם לי,
אני כותבת את הפוסט בהתרגשות מלאה ,מקווה שהצלחתי להעביר במילים את כל הרגשות שמציפים אותי מאתמול בערב.
תודה!!!!!








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה