יום חמישי, 29 במרץ 2018

מה אומרות עינייך?הפוסט שיגרום לכם לבכות ,טיפה.


החורף הקר כבר מאחורינו והאביב כבר נכנס.
איך יודעים שבא אביב ?חוץ מזה שהטמפ' עולות , מסתכלים סביב סביב  ואם רואים עיניים דומעות ולא מבכי או מצחוק, או אז יודעים שבא אביב.

אומנם יובש בעיניים זו תופעה שכיחה ומוכרת , אבל באביב היא מתגברת, ואף פוגעת באיכות החיים , זה מגרד נותן תחושה של גרגירי חול בתוך העין.

השנה "חטפתי" אלרגיה קשה לראשונה בחיי, אני שאוהבת מאוד את האביב 
קיבלתי אותו בדמעות ולא של אושר, השנה גיליתי וחקרתי את כל מרכיבי העין , ידעתם שדרך העיניים ניתן לאבחן מחלות ?!
יובש בעיניים נגרם מכמה סיבות , המזגן שמייבש , הגיל , ישיבה ממושכת מול המחשב , המרקע הסמארטפון, גם מי שעושה ניתוחי לייזר, זיהומי אויר ושינויי מזג האויר .

השנה גיליתי את חשיבות הדמעות , גיליתי שהדמעות עוזרות, שומרות ומגנות על העין שלנו, הדמעות מרטיבות את העיניים ומשאירות אותן לחות,
אך לפעמים במיוחד כשהעיניים עוברות תקו' של יובש , יש לדאוג ל"תחליף דמעות" בדמות טיפות עיניים, הן מועילות מאוד ונותנות פתרון יעיל ובוסט הכי קרוב לטבעי שיש.
מעבר לכך יש לדאוג כמובן להצטייד במשקפי שמש ולא רק בקיץ, להתרחק ממזגנים.

טיפות העיניים חייבות להיות סטריליות .
הטיפות מקלות וכאילו מרוות את העיניים .
אני שעובדת שעות מול המחשב זקוקה לטיפות באופן יומיומי וכמה פעמים ביום , אבל , יש כמה דברים שחשובים לי , אחד טיפות ללא חומר משמר , נגישות מוצר ללא צורך במרשם, טיפות שמקלות באופן מיידי על תחושת צריבה ויובש ומעניקות סיכוך ולחות לעין לאורך זמן (ולא מספקות תחושת הקלה ריגעית), את כל המכלול מצאתי בטיפות בפאנטן -Bephanten, את המוצרים שלהם אני מכירה ואוהבת , כך שלרגע לא חששתי, מה שעוד מצויין , זה שהטיפות מגיעות או בבקבוקון של 10 מ"ל או באריזה של 20 בקבוקונים חד פעמיים (קל לנשיאה ).


לעיניים שלי מגיע טיפה אחת יותר!!!

2 תגובות: