יום שבת, 17 במרץ 2018

שמעתם על הבושם החדש של בדין?פוסט ריחני במיוחד.

כולנו אוהבים להתבשם בריחות שנשארים ומלווים אותנו לאורך כל היום, שמעתם על הבושם החדש לכביסה????!
חבל שריח לא ניתן להעביר .........

אוףףףףף , סל הכביסה הזה , לא נראה לי מתי אני אראה את התחתית שלו......

כביסה זה משהו שלא ייגמר לעולם , הכביסה משמעותה כאן חיים בכייף, בעיקר חיים.

מודה שאני האחראית העיקרית בבית לקניות , חלק מסל הקניות שלי כולל גם מרכך כביסה שאותו אני בוחרת כמו הרבה אחרים עפ"י הריח, כי אם כל הכבוד לכביסה מי שאחראי על הנקיון זה האבקה /הג'ל הקפסולות וכו' , אבל מי שמשאיר את החותם עליה זה המרכך,כן , אני מודה,
אני מכורה לריח של כביסה נעים , אבל כזה שנשאר גם לאחר שהכביסה מתייבשת ואפילו משתחרר כשלובשים את הבגד.
אם יש משהו שמשמח אותי זה בואו של האביב , מזג האויר בבוקר מתחמם ובערב קריר בצורה נסבלת , אני לוקחת אויר ישר לתוך הריאות ומרגישה ריחות של בושם משכרים שמפלחים את האויר, זה הריח של כביסת השכנים ,
מעכשיו גם הכביסה שלי תפיץ ריח ניחוח .
בדין שמיתגה והוכיחה עצמה עם מרככים נעימים , שנשארים גם אחרי שהכביסה כבר יבשה, יוצאת עם סדרת מרככים חדשה וסופררר נעימה , סדרת ה  Perfume Collection.

בסדרה 2 ריחות , האחד בניחוח המאסק (שתמיד נאהב) הוא נקרא אקסטרה גלמאר.
השני אקסטרה אלגנט, ניחוח של וורדים מתאים לאביב הפרחוני, בשילוב פצו'לי.


אני לא התאפקתי ומיד ניסיתי , כמובן שבדין שוב לא מאכזבת אותי , הריח עוצמתי מאוד כבר מהבקבוק , לאחר הכביסה וגם שהכביסה מתייבשת עדיין יש ריח נעים שמתמזג עם הבגד ולא שובר את הבושם שאנחנו נוהגות לשים עלינו.
תכולת כל בקבוק 960 מ"ל , להשיג ברשתות השיווק.

מודה שאהבתי את ריח הגלאמר!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה