יום שבת, 17 במרץ 2018

איכות סביבה , הכדור בידיים שלנו.

אם יש משהו שאני אוהבת לשמוע , זה שחברות נירתמות לשמירה על הכדור שעליו אנחנו חיים, אנחנו בני האדם לומדים במשך השנים איך " להזיק" פחות לכדור שלנו ולמעשה מנסים לשמור עליו,דברים שהשתמשנו בהם פעם נאסרו כיום לשימוש (כמו גז הפראון שסימנו O3 שלימים התברר שפשוט 
פוגע באוזון - השכבה המגינה על תושבי הארץ מקרינת השמש ), עם השנים למדנו שאת הפסולת יש להפריד לדאוג למיחזור , למדנו ששקיות הזבל והפלסטיק לעולם לא מתכלים ויש להשליך אותם למחזורית.

הראשונה שלוקחת צעד קדימה בנושא של הגנה על הסביבה זו חברת פרוקטור אנד גמבל, בכך שבצעד חסר תקדים הם משיקים (במהדורה מוגבלת וחבל!) בקבוקי שמפו הד אנד שולדרס מתכלה.


כן שמעתם נכון זה לא בדיה או מעשייה , הבקבוק עשוי מ-25% פסולת ים(אותו פסולת שמושלך בחוסר אחריות אל תוך האוקיינוס ופוגע בדגים , אותו פסולת שנפלט מהים אל החוף ניאסף ע"י מתנדבים ).

ועוד משהו מרגש לא פחות זה שישראל היא אחת מ-3 המדינות הראשונות בעולם לשווק אותם.

בקבוקי השמפו מכילים כמובן את אותו השמפו , הריח אותו ריח , האריזה השתנתה והיא אפילו יוקרתית יותר , יפה ומעניינת יותר, זה עושה חשק לעבור ולקנות רק אותה .
גורל הכדור שלנו בידיים שלנו , זה על ראשנו !




בקבוקי השמפו החדשים של הד אנד שולדרס יושקו במהדורה מוגבלת, החל מה- 15 למרץ 2018 בסופר- פארם במחיר ממוצע לצרכן של 9 שקלים ל- 270 מ"ל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה