יום שבת, 26 במאי 2018

חשבתם שבלונדיניות נהנות יותר? אז חשבתם!

יש נטייה לחשוב שבלונדיניות נהנות יותר, אבל להיות בלונדינית זה ממש קשה , ואפילו מתיש , כאחת שמכורה לפסים הבהירים אני יכולה לומר בוודאות, שלתחזק שיער בלונדיני (מלא או אפילו רק פסים ) זה קשה.


ראשית שיער בלונדיני (צבוע) הוא הרבה יותר יבש משיער טבעי , חסר ברק ונוטה  להישבר בקצוות, עכשיו תוסיפו לזה גם שיער מתולתל (כמו שלי) 
והטיפול נעשה קשה יותר.

מומחי המותג פול מיטשל , שמוצריו הם כנר לרגלם של כל מתולתלת ובלונדינית, נותנים טיפים ועצות כיצד לטפל ולשמור על השיער הבלונדיני בימי הקיץ החמים.

כלל ראשון - על מנת להגיע לגוון הרצוי יש לעשות זאת בשלבים ולהשתמש בחומרים איכותיים שמיועדים לשיער הבלונדיני (כידוע תכשירים לשיער בלונדיני מכילים לחות ברמה גבוהה יותר מתכשיר רגיל).

להשתמש בשמפו ומרכך שמיועדים לשיער הבלונדיני, אשר מכילים חומרים להגנה ושמירה על הצבע, כדי להמנע מגוונים של חלודה בבלונד, יש להשתמש במוצרים עם גוון סגול ובשמפו פלטינום בלונד של המותג , שמכיל פורמולה לניטרול הגוון הכתום.


כדי להחזיר לחות שאבדה לשיער במהלך הצביעה , יש להשתמש במסיכה טיפולית ללא שטיפה , המסיכה עוזרת לשיקום סיב השיערה ועוטפת אותה בתערובת של לחות חלבון קראטין , שמן אגוז מקדמיה ועוד...

בקיץ השיער הוא הראשון ליזוק מקרני השמש הרובצת , לכן יש להשתמש במוצרים עם מסנני UV .

חוץ מחום השמש אנחנו נוטות להשתמש במכישרים כמו פנים , מחליקים וכו' שפולטים חום בעוצמה גבוהה שעלולה לשרוף ולפגוע בשיערה, גם לזה יש תכשירי הגנה שאותם מניחים לפני השימוש.


ים ובריכה עם כל הכייף הם האוייב הגדול בקיץ לשיער, החשיפה לחומרים כמו כלור ומי מלח, לכן חשוב להגן על השיער עם מריחת מרכך רגע לפני הטבילה, ולחפוף מיד שמגיעים הביתה.

עכשיו אפשר להגיד שבלונדיניות נהנות יותר!!! 
קיץ נעים וזוהר 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה