יום שבת, 5 במאי 2018

טובים השניים מן האחד- תיק V תיק

לא מעט פעמים הצהרתי ברייש גליי שאני אוהבת את המדינה שלי  וכמי שאוהבת את המדינה אני אוהבת לרכוש כחול לבן , אני חושבת שיש לנו יוצרים , אומנים וחבר'ה מוכשרים , כל אחד בתחומו, כשאני שומעת על שיתופי פעולה בין חברות מצליחות למעצבים ישראלים אני מרגישה שממש בא לי לחבק אותם.

אמנם שיתופי פעולה הפכו להיות שכיחים מאוד בשנים האחרונות והם נוחלים הצלחה  ומניבים יופי של פירות , החברות הגדולות רוצות לחדש את עצמם ולהמציא את עצמן מחדש ולשם כך נדרש להם ראייה עיצובית רעננה שאותה הם מוצאים בשיתופי הפעולה , כי הרי שטובים השניים מן האחד.

תפנו מקום לשת"פ הבא, רשת התיקים תיק ותיק , חברה למעצבת ישראלית צעירה ומוכשרת , כרם קמינסקי, שאחראית על עיצוב קולקציית תיקי העור של המותג KARIN, אין ספק ששיתוף הפעולה הוליד קולקציית תיקים ייחודית ויפה שנובעת בהשראת ההוויה הישראלית , קולקצייה שכל כולה בהצדעה לתעשיה ולאופנה הישראלית.

תיקי הקולקצייה מאופיינים בנוחות , בקלילות וישתלבו נהדר עם אופנת הקיץ הקלילה, התיק כבר מזמן הפך מסתם תיק תלוי לאמירה אופנתית.
וכמו שאר תיקי הרשת גם כאן נעשה שימוש בחומרים הכי איכותיים ורמת גימור אסתטית ונאה.

אז מה בקולקצייה? תיקי צד, תיקי גב, תיקי יד , בצבעוניות או בעיצוב נקי .
הקולקצייה פונה לקהל נשים רחב , הקולקצייה שעשוייה מחומרי גלם משובחים בעיקר מעור בשילוב גזרות מוכרות ואלמנטיים אופנתיים מקוריים הם אלה שמעניקים לה את אופייה הייחודי,  הקולקציה במהדורה מוגבלת ומחירה נע בין 650-750 ש"ח 




כמובן שתיקי המותג KARIN מצטרפים למותגים איכותיים שקיימים ברשת 

תיק  HEDGREN

תיק שמגיע מבלגיה , תיק אופנתי מבד ניילון , תיק שמתאים לגברים ולנשים, לתיק חלוקה נוחה של תאים משקלם קל במיוחד והאיכות גבוהה.
מחיר , כרגע במבצע במקום 579 ש"ח , 434.25 ש"ח .

תיק למחשב , אידיאלי לנושאי הלפ טופ , מותאם גם לסחיבה על טרולי .
תיקי DAVID JONES  - תיקים בייבוא בלעדי של הרשת , ההצלחה שלהם ממשיכה להדהד , הקולקצייה מתעדכנת מעת לעת בהתאם לעונה ולאופנה.





אתר תיק ותיק:

רשימת הסניפים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה