יום שבת, 1 בדצמבר 2018

כמה קל להיות 100ממת

אם יבקשו מכם לספור עד 100 , תעשו זאת בקלות ובלי להתבלבל, אבל כשמחברים בין לספור עד 100 ואוכל זה הופך להיות בעייתי , כי צריך לזכור ויותר מזה לבדוק ולקרוא את התויות מאחור וגם אם הצלחנו לאורך זמן קצר זה מייאש .

החיים שלנו הופכים לאט לאט להיות הרבה יותר קלים , נוחים , בהרבה תחומים , אבל קיימים עדיין תחומים אפורים שנראה שהולכים ומסתבכים, 
למרות שהצרכנים מבקשים לשמור , אך עדיין לא מבינים איך ואפילו קצת מסתבכים ודלים הם הצרכנים שקוראים את התוית מאחור.




מסתבר שיש מי שעושה את זה בצורה מעולה עבורנו, כבר לא צריך לחשב , לזכור לשנן , לשקול , מעכשיו סופרים אריזות ונמנעים מקלוריות מיותרות ולמעשה נמצאים בשליטה כמעט מלאה על מה שאנחנו אוכלים.

תחשבו לרגע שיש לכם ארנק ובו מזומנים שמוקצבים לכם מידי יום , הפיתויים בחוץ גדולים ואתם רוצים המוןןן דברים אבל , מה לעשות ויש לכם תקציב שנע בין 1,400-2000 ש"ח ולפעמים אפילו פחות , ברגע שהגעתם ללימיט אתם מפסיקים מיד .
בדיוק כך זה עם קלוריות , כדי לשמור על בריאותינו מומלץ לצרוך בין 1400-2000 קלוריות ביום , אבל כאן זה הרבה יותר מבלבל ומתיש , כי אנחנו נדרשים להתחיל בחישובים ושאנחנו רעבים קשה לנו לחשוב כל שכן להתחיל לספור.

במועדון 100 קלוריות באריזה אנחנו לא לבד , זה מעין קבוצת תמיכה , יש בה גם מתוקים , מלחים , חטיפים , פירות וכל מה שאנחנו אוהבים , כל מה שזמין ונגיש בשבילנו בחנויות רק באריזה נווחה ומתאימה לספירה , עד 100 קלוריות.




פתאום דיאטה ושמירה על המשקל נשמע אפשרי , נוח ואפילו קל,
הודות לאתר המקסים .
בחורף זה בדיוק הזמן להתחיל לשמור לקראת הקיץ.
בהצלחה 💘










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה