יום שבת, 22 בדצמבר 2018

לגזור ולתרום- צמה של עוצמה!

יש דברים שהם מסוג הדברים שאנחנו אומרים "לגזור ולשמור" , אבל לצערנו יש דברים שהם בבחינת לגזור ולתרום.


"צמה של עוצמה" - מבצע שיוצא כבר שנה שישית, שיתוף פעולה עוצמתי ומרגש בין עמותת זכרון מנחם וחברת PANTENE .

בשבילנו זה פשוט שיער , בשביל חולת סרטן זה עוצמה , בטחון ויופי שנלקחו מהם , אנחנו תורמים שיער שניאגד ונשזר לפיאה איכותית משיער טבעי, פיאה שמועברת חינם לחולות.

השנה הקמפיין ילווה גם בקבוצת ווטסאפ , על מנת להגדיל את כמות התרומות

השנה PANTENE מלווה אתכן באופן אישי בדרך לתרומה באמצעות פעילות ייעודית בקבוצות וואטאספ: החלטת לתרום? כל הכבוד ויישר כח! כעת פתחי קבוצת וואטסאפ וגייסי חברות נוספות המעוניינות לתרום למטרה החשובה. צרפי לקבוצה גם את סמדר מ-PANTENE ישראל, והיא תלווה אתכן לאורך כל תהליך התרומה, תענה על כל שאלה ואף תשתף אתכן בהטבות ובהפתעות הבלעדיות לחברות הקבוצות. **ההודעה כתובה בלשון נקבה אך פונה לשני המינים**
כך נגדיל את מספר התרומות, כך נגדיל את תחושת הסיפוק.
סמדר: 054-5661166.

אירוע ההתרמה – צמה של עוצמה: אירוע ההתרמה המרכזי ייערך ביום ראשון, ה-23 לדצמבר, בקניון איילון, רמת גן. שישה ספרים יפתחו עמדות ויספרו בחינם כל תורם ותורמת.
המבצע יתקיים בכל חלקי הארץ בתאריכים 24-26, כאשר כ-433 ספרים יעבדו לאורך כל שעות היום וייספרו את התורמים ללא עלות וישלחו את התרומות אל העמותה.

בנוסף במסגרת מבצע תרומות השיער של פנטן ועמותת זכרון מנחם  כל בקבוק שווה תרומה  בכל רכישה של בקבוק פנטן שעליו יש המדבקה המציינת השת"פ , תרומה מועברת לעמותת זכרון מנחם.


לתרומות שיער ולקבלת פאה ניתן לפנות לעמותת זכרון מנחם 02-6400800 http://www.zichron.org
לרשימת המספרות המשתתפות במבצע: https://www.zichron.org/barbershop_h.php


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה