יום שישי, 30 בספטמבר 2016

אתר הקניות bela

בשנים האחרונות אנחנו הצרכנים כבר לא בוחרים דרך הרגליים.

הלחץ שלפני החגים תמיד ישאר אותו הלחץ אבל ההכנות והקניות כבר לא מה שהיינו רגילים,מעכשיו כבר לא צריך לכתת רגליים מחנות לחנות כדי למצוא את מתנת החג המושלמת למארחת,מעכשיו הכל נעשה דרך המחשב בזמן הפנוי שלנו בנוחות שלנו,בלי הלחץ של הקונים ובלי הלחץ של המוכרים.

באתר בלה אפשר למצוא מוצרי טואליקה קוסמטיקה ועוד...

ועכשיו ממש במיוחד לחגי תישרי מארזים מיוחדים במחירים זולים,עד 50 שח למארז.

האתר נוח לשימוש ומובן,מה שטוב בו זה גם ענין ההחזרה,לא מצא חן בעינכם ,אין בעיה ולא שואלים אתכם שאלות מיותרות,תוכלו להחזיר המוצר באריזתו המקורית עד 100 ימים לאחר הרכישה ותקבלו את כספכם בחזרה,לא זיכוי אלא כסף.
אני הזמנתי סט לקים של חברת essie שבמיוחד לחג עולה 50 ש"ח 
בנוסף הזמנתי מסקרה +איילנר של בורזואר שאני מאוד אוהבת.

תוך יממה בלבד קיבלתי הודעה שהחבילה שלי מחכה לי בבוקס איט הקרוב(שירות מהפכני מעולה),

כשפתחתי את החבילה שניארזה היטב,הבחנתי כי הוסיפי לי במיוחד לחג 
צנצנת דבש וברכת שנה טובה,
דבר שהעלה לי חיוך על השפתיים.

כל מוצר מגיע עם מדבקה שעליה ניכתב "דרגי אותי"
כך שתוכלו לכתוב את חוו"ד מהמוצר למען אחרים.
אז אם גם אתם קצרים בזמן ולחוצים מקניית המתנות או מוצרי בפארם
הכנסו לאתר bela ותחסכו בזבוז זמן מיוצר.

שנה טובה וחג שמח


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה