יום שבת, 24 בספטמבר 2016

השחיקה שבמירוץ החיים-לכל שחיקה פתרון

מכירים את חוקי המתמטיקה שפלוס ועוד פלוס תמיד נותן פלוס??? אז מסתבר שזה רק במתמטיקה ובחיים הפרקטים קצת פחות.
מירוץ החיים ,שילוב של שתי מילים חיוביות,
לכאורה זה מעולה שיש חיים ומרוץ,כי אנחנו כל הזמן בתנועה,
מה שמוכיח שאנחנו חיים,עבודה ,בית,ילדים לפעמים אפילו מצליחים לשלב גם ספורט וקצת תחביבים,כל הדברים האלה שאנחנו עושים ביום יום ,
נראה שעם השנים והזמן התרגלנו אליהם וכבר עושים על אוטו',אותם הדברים שלכאורה "מחזיקים" אותנו חיים ובעצם מהווים את משמעות המילה חיים,הם אותם הדברים שגם גורמים לשחיקה שלנו,שחיקה נפשית ופיזית,
בנוסף עם השנים מתווסף לזה פרמטר נוסף ומשמעותי מאוד ,הגיל שלנו.
מהי בעצם שחיקה ולמה היא גורמת?
שחיקה שגורמת לנו להפסיק להנות ,שחיקה ש"זורקת" אותנו על הספה כל ערב באותה תנוחה.

השחיקה יכולה לפגוע בתחומים שונים,שחיקה בזוגיות-מה שגורם לעיתים לגירושין,בעבודה ואפילו שחיקה גופנית,לכל זה יש פתרונות ששווה ליישם אותם ,פתרונות שישפרו באופן מיידי שחיקה הנפשית והגופנית.

נעים מאוד,למי שעדיין לא מכיר,שמי דנה,אשה ואמא ל-3 גוזלים,עובדת במשרה מלאה,בלוגרית ועוד.....
כאמא ל-3 ילדים ,שמגדלת אותם ברוב הזמן לבד,גם אני משלבת למחייתי עבודה אליה אני יוצאת כל בוקר לא לפני שהכנתי לילדים שלי את האוכל האהוב עליהם לארוחת עשר ולצהריים שהם חוזרים מהמסגרות,בערב שאני חוזרת הביתה מיום עמוס בפגישות והרבה אימוץ מוחי,אני חייבת להגיע נטולה בדאגות וענייני עבודה ולהקדיש לשיעורי הבית מבחנים אם יש וכו'....
גם נקיונות הבית מחכים לי בשקט,לפעמים הייתי מרגישה שהנה אני קורסת,
השנה החלטתי אני עושה משהו בשביל עצמי ,לנפש שלי,משהו שאני לא מוותרת עליו וגם אם אני עייפה ולא משנה באיזו שעה,זה הספורט,נרשמתי לפילאטיס,שחרור האנדרופינים בכל אימון משפר לי את האנרגיות החיוביות,
ואני מרגישה הרבה יותר רגועה ושלווה,יש לי יותר סבלנות וחזרתי להנות מאותם דברים קטנים שדיי שכחתי מהם.

חוצמזה יש עוד כמה טיפים למניעת שחיקה,למשל בזוגיות:

לדעת למלא מצברים לשמור על גבולות ,להתאים את עצמנו למצב שלנו היום ,הורים לילדים.
לדעת לוותר להיות גמישים יותר,לראות בתוך כל המצב גם את האחר,לא לשכוח להקשיב לגוף שלנו וכו'....
 
לאחרונה ראיתי פרסומת על תרופה לטיפול בשחיקת סחוס הברך,תרופה שניתנת ללא מרשם רופא,מבית רפא,תרופה שמפחיתה כאבים ומשפרת את איכות החיים.




 
מה זה שחיקת סחוס?
שחיקת סחוס היא בעצם מחלה ניוונית של המפרקים ,דבר שגורם לכאבים חדים ולהפחתת התנועתיות,לפעמים אפילו לאיבוד תפקוד של פעולות פשוטות כמו:עלייה במדרגות,הליכה וכו'....
 
עכשיו אפשר לטפל בזה ולהפחית את הכאב באופן משמעותי בלי ניתוחים ,הודות לארטיל go תרגישו שיפור בתפקוד היום יומי,בהליכה,ישיבה ופעילות ספורטיבית.
התרופה היא בעצם אבקה להמסה שמכילה 1500 מ"ג קלוקוזאמין סולפט,חומר שמהווה חלק מהמעטפת הסחוסית סביב המפרק .
התרופה מעכבת גורמים דלקתיים ומונעת התפשטות של האנזימים שפוגעים בסחוס .
התרופה הוכחה קלינית ,היא נוחה לשימוש רק להמיס ולשתות.
 
 
מחירה 75 ש"ח ניתן להשיג ברשתות הפארם ובתי המרקחת.

סובלים משחיקה,טפלו בעצמכם ותשפרו את איכות החיים שלכם.





 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה