יום שלישי, 20 בספטמבר 2016

גמילה מסוכר וגלוטן,חודשיים כבר עברו אבל מי סופר???זה לא קסם ,אלא..........

הי חברים,

זוכרים שסיפרתי לכם על תהליך הגמילה שעברתי באברהמסון??אז עברו כבר חודשיים

ואני עדיין לא נוגעת בגלוטן וסוכרים,מאמינים??? טוב גם אני ממש לא מאמינה על עצמי,

נכחתי לדעת כמה כוח הרצון שלי חזק,כשאני מגיעה למסעדה אני שואלת
מה יש ברוטב??? מה ערבבו בטחינה?? וכו'...

לפני שאני קונה מוצרים הביתה אני בודקת רכיבים,משהו שלא עשיתי בעבר.

אברהמסון נתנו לי את הכלים להצלחה ואת הפוש הראשוני(דרך חיים),מכאן 
הכל תלוי בי,
אז אם אתם ניגשים לגמילה באברהמסון (מה שמומלץ מאוד),תזכרו
שאין קסמים,זה הכל תלוי בכוח הרצון שלנו,
פיתויים סובבים אותנו בלי סוף,בעיקר הורים לילדים
כל המתוק והמתוקים אבל אנחנו כהורים בוגרים מספיק לקחת החלטות וליישם אותן.

אז בהצלחה ממני לכל מי שמתחיל.
ולכל מי ששאל ושואל בפרטי כמה ירדתי עד עכשיו,ירדתי 4 קילו,
אבל נפטרתי מהשומן הביטני.

אחזור לעדכן בעוד כמה חודשים.
נשיקות מתוקים ,דנה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה