יום שבת, 3 בספטמבר 2016

מהפכה במטבח-פוד אפיל,אהבה מבישול ראשון!!!

גם למטבח שלי מגיע "סקס" אפיל ,תתפלאו אבל כלים יפים עושים את העבודה,כשאנחנו מארחים
זה ללא ספק משדרג ומוסיף יופי וחן לאוכל המוגש,מה לעשות ואנחנו לרב "אוכלים בעיניים",

איזה כייף שיש חברה שהמומחיות שלה זה זה להוסיף יופי למטבח וכפועל יוצא מכך לאוכל המוגש ,

חברת food appeal הנהדרת אותה זכיתי להכיר דרך לא מעט מוצרים שכבר יש לי במטבח,מוצרים איכותיים שמלווים אותי בבישולים שלי.

כשהוזמנתי לראות את אולם התצוגה החדש של פוד אפיל,
הבנתי שאני מגיע אל "ארץ הפלאות" של כלי המטבח.
והאמת,לא טעיתי,הוקסמתי מכל הצבעים ושפע המוצרים,
כולם משדרים איכות ללא פשרות!!!!










חוץ מאולם התצוגה ,הציגו את הפרזנטורית החדשה של החברה ,
רחלי ור-ניר,שתשמש כקונדיטורית הבית של פוד אפיל.


הבחירה ברחלי נובעת מהרצון לעודד אנשים לא להתייאש,
ממש כמו רחלי שהתחילה את דרכה המקצועית כקונדיטורית דרך סרטוני יוטיוב והיום קונדיטורית בפני עצמה עם למעלה מעשרות עוקבים.

בארוע עצמו נהננו מקינוחים נפלאים מעשי ידיה של רחלי ,
תוך שימוש במוצרי החברה הנהדרים שמוסיפים נופך,חן וחשק.




קינוח בכוס דאבל מסדרת glass ware במילוי: 

קרם קרמל קפה ,טופי קרמל מלוח,טראפלס טופי שני שוקולדים 


ונוגט 

,קרנצ אגוזים סיפון נוגט קפה וביסקוויט פיסטוק.. לאכול בביס אחד 

לחווית טעמים שמתפוצצת בפה!
באתר הבית של החברה תוכלו להנות משפע מתכונים וטיפים של רחלי
הכנסו : 
אתר פוד אפיל: http://www.foodappeal.co.il/








2 תגובות: